Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaring indenfor kundeservice og e-commerce

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder i øjeblikket efter mulige partnere, som har erfaring indenfor ledelse af kundeservicecentre, arbejdet med kundeserviceoptimering og e-commerce.

Min nystartede virksomhed InstantReply arbejder med optimering af virksomhedernes online kommunikation med henblik på at styrke kundetilfredsheden, reducere serviceomkostninger og forøge det online salg.

Vi kommer til primært at arbejde med kanalanalyser og - strategier med fokus på Internettet som medie for kundekontakten. Derudover vil det være en fordel såfremt du har erfaring med forskellige telefonsystemer og andre kundecenterløsninger.

InstantReply arbejder tæt sammen med Talisma Corporation, som blandt andet har leveret kommunikationsløsninger til Ebay, Dell og Epson.

Derudover bliver arbejdsopgaverne at videreudvikle InstantReply´s forretningskoncept sammen med mig, deltage i konferencer og styrke netværk.

Hvad ser jeg gerne i dig?
I dit arbejde i eksempelvis kundeservicecentret, må du gerne have tænkt "hvorfor gør vi det sådan her" flere gange om dagen, du skal tænke innovativt og se kundekontakten i et bredere perspektiv end begrænset til IVR-løsninger og telefonkontakt. Du skal kunne blande medier sammen i bestræbelserne på at sikre nye og effektive måder i at håndtere kundekontakt.

Jeg ser frem til at høre fra dig

Med venlig hilsen

Martin 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)