Jeg leder i øjeblikket efter mulige partnere, som har erfaring indenfor ledelse af kundeservicecentre, arbejdet med kundeserviceoptimering og e-commerce. Min nystartede virksomhed InstantReply arbejder med optimering af virksomhedernes online kommunikation med henblik på at styrke kundetilfredsheden, reducere serviceomkostninger og forøge det online salg. Vi kommer til primært at arbejde med kanalanalyser og - strategier med fokus på Internettet som medie for kundekontakten. Derudover vil det være en fordel såfremt du har erfaring med forskellige telefonsystemer og andre kundecenterløsninger. InstantReply arbejder tæt sammen med Talisma Corporation, som blandt andet har leveret kommunikationsløsninger til Ebay, Dell og Epson. Derudover bliver arbejdsopgaverne at videreudvikle InstantReply´s forretningskoncept sammen med mig, deltage i konferencer og styrke netværk. Hvad ser jeg gerne i dig? Jeg ser frem til at høre fra dig Med venlig hilsen Martin |
Har du erfaring indenfor kundeservice og e-commerce
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)