Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt telefonsystem - Anbefalinger?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal inden for ca. ½ år skifte telefonsystem. P.t. har jeg alene mobil, og det fungerer fint, men jeg er ved at overveje at ansatte en sekretær m.v., hvorfor jeg tænkte at jeg lige så godt kunne se efter en samlet løsning.

Er der nogen, som kan anbefale et system, så hører jeg det gerne.

På forhånd tak.

Konkrete tilbud på telefonsystem må også gerne sendes direkte til mig på RWS@advokatkontoretrws.dk - Salg over telefonen ønskes imidlertid ikke - Det er nemlig rart at kunne parkere tilbudsmails til et tidspunkt, hvor jeg har tid til at kikke herpå. Det kan man jo ikke med telefonsamtaler. Dvs. uanset hvor fremragende Jeres system er, så frabeder jeg mig en telefonsælger:) Altså ikke fordi jeg har noget mod telefonsælger - benytter mig jo også selv at kold kanvas, så fuldt respekt der

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 10:38

Jeg benytter firmafon, som er baseret på mobiltelefoni, men hvor du kan bruge fastnet hovednummer.

Systemet har omstilling med bl.a. kø, understøttelse af åbningstider, vælg 1 for og meget mere.

Alle funktioner kan vælges fra eller til, så du kan tilpasset systemet 100% til din virksomheds behov.

Jeg er især glad for at mobiltelefonerne kan sættes til at vise hovednummeret, når man ringer ud.

https://www.firmafon.dk/omstilling/features 

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:07

Benytter også firmafon og det fungerer upåklageligt og er samtidig billigt, så det kan absolut anbefales at tage kontakt til dem :)

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 17:24

Jeg bruger Maxtel gennem Boxus de billigere end Firmafon og man kan lidt mere ;)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 18:03

Tusinde tak alle sammen. Dejligt med lidt hjælp - jeg er også blevet kontaktet af et par telefonsælgere:) og fået et par gode mails.

En af telefonsælgerne synes jeg faktisk gik dårligt igennem og jeg tænkte og det kunne være det var pga. det var iptelefoni - lød nemlig ikke som det var en, som var på farten.

Er I tilfreds med lyden ved de selskaber, som I bruger - Da det i hvert fald er et must for mig.

Og igen tusinde tak fordi I tager Jer tid til at hjælpe

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 18:54

Vi bruger FlexFone - med headset + mobiler når vi er på farten
- shit det spiller altså bare! 
Vi sidder og har mange opkald hver dag, ind og ud.. Vi har integration med vores CRM så vi kan kalde op via et link på computeren :) 

Du kan sikkert finde en forhandler tæt på dig som kan hjælpe. 

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 20:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke,

Nu fladt jeg lige over at du skrev om kanvas salg - og så bliver jeg simpelthen nødt til lige at sende dig denne "tilbudsmail" - for jeg har nemlig lavet et enkelt men solidt kanvassystem der hedder myphoner - måske var det noget for dig/dine telefonsælgere.

Med venlig hilsen,

/Jeppe

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)