Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

at sælge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle 

mit navn er Anton. Jeg syntes det at sælge er spændende. så jeg vil høre herinde, om nogle gode råd eller tips.

er igang med at købe lidt hjem og så sælge det og tjene lidt på det. Men er der noget helt basisk der er godt at vide når man sælger?

mvh Anton

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 22:34

Hej Anton,

Vær forberedt på dumme mennesker, mange folk i dangens Danmark går for meget op i rabat og pris. Fremfor kvalitet og garanti.

Et medlem af min familie har en køkken butik og jeg var lige tilstede i dag mens en kunde fik et tilbud og kunden spurgte om det var et godt tilbud, hvortil hun fik svaret at det var et super tilbud og at hun havde fået 20% på det hele. Total prisen var 77.000kr og hun skrev under lige efter beskeden om at det var et supertilbud.

Vær beredt og hav styr på hvilke punkter dine produkter er skarpe på.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 15:57

Hej Anton

Det lyder super spændende med dit projekt!

Der er mange ting i forbindelse med at sælge produkter. 

Det første jeg tænker på er, om du har gjort dig nogle overvejelser om hvor/hvordan du vil sælge? Er det over nettet? Og i så fald hvor på nettet?

Held og lykke med dit produkt!

Med venlig hilsen

Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 16:22

Hej Anton

Eftersom du ikke beskriver nærmere hvad det er du har tænkt dig at sælge - eller hvor - så er det svært at besvare dit spørgsmål helt præcist. Mht. webshops or hjælp til disse er Amino helt sikkert det rigtige sted for dig.

Er du på vej ud i at sælge på Amazon eller ebay, så er /r/Flipping på Reddit et rigtig godt sted at starte, såfremt engelsk ikke er et problem for dig. De har også en begynderguide til hvordan du kommer godt i gang på de to platforme. Den største værdi finder du dog nok i at følge med i opslag omkring historier omkring hvad du skal undgå at lave af fejl.

Rådene fra /r/Flipping gør sig også gældende hvis du vælger at bruge f.eks. DBA eller GoG.

For mere specifikke råd, så beskriv gerne hvad dine varer er og hvilken platform du har tænkt dig at sælge gennem.

God vind!

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:23

tak for jeres svar.

for at være mere specifik anders - så er det kortholder og t-shirts, så det er faktisk bare lidt af vært.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)