Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan får jeg mange tilmeldinger på nyhedsbrevet - hvordan gør du ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrab nogle præmier (af værdi) sammen, og så få dine besøgende op ad stolen - så de tilmelder sig dit nyhedsbrev - jeg har UDELUKKENDE gode erfaringer.

I løbet af de sidste 3-4 måneder har jeg ændret mit design på danskmøbeldesign.dk til at være mere magasinlignenede. Desuden er jeg i gang med at sparke 'endnu' mere liv i mit nyhedsbrev - dette bl.a. ved at udlodde af præmier.

Og det er derfor jeg skriver - jeg troede ikke det ville virke og at den almindelige surfer (fru Hansen) ikke gider tilmelde sig nyhedsbreve pga. fx. præmier - men sådan er det ikke. Antallet af modtagere af nyhedsbrevet stiger og stiger - pt. ca. 20% på bare 14 dage. Heraf flere visninger, mere glæde af Adsense osv.

Se mit site her: http://www.danskmoebeldesign.dk

Lad os dele erfaringer Big Smile- hvad gør du for at 'hente' modtagere af dit nyhedsbrev?

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 00:57

Kort og godt, så sørger jeg for, at man først rigtig får nytte af mit site, når man er logget ind som bruger, og jeg gør det klart for de, der ikke er logget ind, at sådan forholder det sig, og at de i øvrigt let kan tilmelde sig.

Herefter sørger jeg for, at når de tilmelder sig, så tilmelder de sig også lige nyhedsmailen. Ja - nyhedsmailen.. A/B-splittest på 800 oprettelser gav næsten dobbelt konvertering med tilmelding til nyhedsmail ved at bruge ordet nyhedsmail i stedet for nyhedsbrev..... Det er rimelig nyt at jeg har gennemført den test, men den kører endnu, så det kan jo stadig nå at ændre sig....

Ingen tvivl om, at præmier virker. Men det virker også, hvis du gør brugeren opmærksom på, at de så altid er opdaterede med de nyeste informationer om det emne, som de er kommet til din side for, - eller endnu bedre, hvis de så får nyhederne før alle andre! Pas dog på med at få det til at ligne et eller andet getrichquick-nummer fra USA :)

I øvrigt er det min (dog uden særligt bevismateriale) overbevisning, at et eksempel på et nyhedsbrev inden de tilmelder sig virker.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Horsens
Tilmeldt 23. Oct 06
Skrevet kl. 18:48

Tak for din tilbage melding - måske jeg prøver at ændre til nyhedsmail - fremfor nyhedsbrev - om end jeg ikke kan forstå hvorfor det kan ændre noget ... men man lader sig jo ofte overraske :-)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:39

Peter Kristiansen:

Tak for din tilbage melding - måske jeg prøver at ændre til nyhedsmail - fremfor nyhedsbrev - om end jeg ikke kan forstå hvorfor det kan ændre noget ... men man lader sig jo ofte overraske :-)

Alt har betydning når vi taler internettet. om din knap i webshoppen hedder KØB eller BESTIL kan også ændre noget. Derfor er der også altid mulighed for forbedring.

Jeg vil selv i fremtiden til at begynde at arbejde mere med A/B tests, har bare ikke rigtig haft tiden, men personligt tror jeg at det er et vigtigt område at lægge kræfter i for at få den bedst mulige webshop. Jeg er dog også af den bevisning af man skal op på et vis volume i antal besøgnede for at kunne lave den type tests effiktivt.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 20:30

Martin M:

Jeg vil selv i fremtiden til at begynde at arbejde mere med A/B tests, har bare ikke rigtig haft tiden, men personligt tror jeg at det er et vigtigt område at lægge kræfter i for at få den bedst mulige webshop. Jeg er dog også af den bevisning af man skal op på et vis volume i antal besøgnede for at kunne lave den type tests effiktivt.

Det er helt klart min overbevisning, at A/B-splittest ingen værdi har før man har testet på mindst 1000 unikke besøgende. Dog vil jeg sige, at 7 dages test er absolut minimum - allerhelst 14 dage, hvis sitet har mere end 1000 unikke besøgende på en uge.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04

Mattias Skovhøj:
Det er helt klart min overbevisning, at A/B-splittest ingen værdi har før man har testet på mindst 1000 unikke besøgende. Dog vil jeg sige, at 7 dages test er absolut minimum - allerhelst 14 dage, hvis sitet har mere end 1000 unikke besøgende på en uge.

Nu var Amino så langsom, at jeg valgte at skrive et indlæg i min blog om Google WebsiteOptimizer. Den foretager næsten al arbejdet i forhold til det at foretage en splittest (ikke bare A/B men multivariate), inkl. beregning af hvor mange besøgende der kræves, for at tallet er statistisk pålidelig).

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 10:53

Peter Kristiansen:

Og det er derfor jeg skriver - jeg troede ikke det ville virke og at den almindelige surfer (fru Hansen) ikke gider tilmelde sig nyhedsbreve pga. fx. præmier - men sådan er det ikke. Antallet af modtagere af nyhedsbrevet stiger og stiger - pt. ca. 20% på bare 14 dage. Heraf flere visninger, mere glæde af Adsense osv.

Hej Peter.

Mener du at du får 20% af dine besøgende til at tilmelde sig nyhedsbrevet?

Fra Horsens
Tilmeldt 23. Oct 06
Skrevet kl. 10:57

Hej Thomas

Nej desværrer ikke :) Jeg oplevede da jeg startede med projektet at 20% flere besøgende vælger at tilmelde sig - mod tidligere hvor der ikke var præmier !!!

Peter

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 11:12

Hej

I planlægningen omkring mit nye projekt, belønner jeg alle der modtager nyhedsbrev med 2,- kr, som de får tilskrevet deres konto ved mig, der udover har de alle mulighed for, at kunne vinde et gavekort på 200,- kr. til en af de partner der kommer i mit projekt.

Venligst

René Buch

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 20:05

Vi har for flere år siden også forsøgt os med at få tilmeldinger til nyhedsbrevet ved konkurrencer og det virker helt sikkert. Til gengæld måtte vi erkende, at dem, der tilmelder sig, ikke er oprigtigt interesserede og derfor ikke "reagerer positivt" på nyhedsbreve. De ignorerer det sådan set bare. Så hvis du vil fortsætte strategien, så sørg for at måle på, om det kan betale sig (altså om de efterfølgende opfører sig, som du ønsker det)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)