Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges - men skal det koste penge?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om jeg skriver i det forkerte forum, men har netop været i Amino Kapital hvor der findes en masse dejlige investorer som søger projekter at investere i. Jeg har et projekt og mangler investoren, men kan ikke komme i kontakt med dem. 

Nu ved jeg ikke om der står noget om dette et andet sted, men det er første gang jeg er på den side, så derfor spørger jeg:

Stemmer det at hvis man har penge, så kan man gratis opslå en annonce hvori man skriver hvad man søger, men hvis man ikke har penge og søger en investor, så koster det 995,- at oprette sig for at komme i kontakt med en investor? Jeg er ikke interesseret i at oprette en annonce, jeg vil bare gerne i kontakt med de investorer som søger projekter - en eller flere som ved om dette er muligt uden at betale 995,- jeg spørger da brug af 995,- sætter mig yderligere bagud i jagten på mit succes med mit projekt.

På forhånd tak for svar!

Mvh

Palle

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det stemmer. Hvis du er iværksætter og søger kapital fra en invester, ja, så skal du betale 995 kr. + moms.

Jeg har rejst kapital til projekter et par gange, og det har været dyrt begge gange. 995 kr. er faktisk et fantastisk tilbud hvis det kan lede til den rette investor.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har etableret selskab kan du bruge lendino

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)