Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg den bedste start?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har stor interesse for computere, fejlfinding, hardware og software. Derfor har jeg lavet et firma som laver PC reparationer/hjælp, til folk i og omkring Furesø kommune (andre steder os selvfølgelig, men primært i den omegn).

Har selv bikset en lille hjemmeside op via wordpress, det er første gang jeg nogensinde har med hjemmesider at gøre, så synes det da blev ganske udemærket - taget alting i betragtning.

www.sj-tech.dk - har kørt den igennem en SEO analyse, og den står med score 72 i SEO, og 96 i speed. Dertil har jeg oprettet en facebook side omkring firmaet, også kaldet SJ-Tech.

Har ikke råd til at få sat annoncer i den lokale avis, så jeg må klare mig med nettet, samt flyers som jeg deler ud på biler, og tættere bebyggelsesområder.

Mit spørgsmål er egentlig rimelig simpelt, tror jeg. Hvordan får jeg den bedste start fra nu?

Jeg burde nok udnytte det her "Social Media Marketing" noget bedre. Har problemer med at få wordpress facebook ikonet, til at linke til min siden (selvom jeg rent faktisk har skrevet facebook linket, i den rigtige social boks i wordpress)

Jeg har svært ved ordentlig at komme igang kan jeg mærke, men ville så gerne. 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 17:42

Du behøver sandsynligvis ikke købe annonce for at komme i lokalavisen, de vil sikkert gerne skrive om de lokale virksomheder, hvis du laver en god pressemeddelelse

Se evt. min guide.

Derudover handler det, som du selv skriver, jo om markedsføring og om at skabe tillid. 

Du har næsten ingen tekst på din side, og hvor er dit navn, ansigt, adresse og CVR-nummer

Der er ingen forbindelse mellem Facebookikonet på din side og Facebook? 

Når alt det grundlæggende er i orden, så læg en strategi for, hvilke sociale medier du vil bruge, om du vil blogge, om du skal skrive nyhedsbreve (ja - god idé!) 

Held og lykke. :)

Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:07

Louise - Tak for dit svar.

Har intet CVR, eftersom jeg ikke ved om det kommer til at løbe rundt eller ej. Der er lang vej til de 50k man må tjene uden at lade sig CVR registrere. PT er det en fritidsting,

Kan ikke se der behøver at komme adresse på da det er kørende support?

Siden er simpel, fordi jeg ville have den simpel. Folk i alle aldre skulle kunne gå ind på siden, se hvad jeg kan udføre, hvordan og til hvad pris. Det troede jeg var den bedste løsning til det jeg ville ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46658
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:32

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:21

Jo, men det er et spørgsmål om troværdighed, at du viser dit ansigt - eller i det mindste adresse. Det er vigtigt. Jeg laver tekster for virksomheder i hele landet, men kunne da aldrig drømme om at fjerne foto, kontaktinfo, adresse osv. :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:45

Helt enig med Louise.

Hvis du skal ud i private hjem, vil folk føle sig mere trygge hvis de kan sætte ansigt på vedkommende, og kan se en adresse på dit firma. Med din virksomhedstype er det i høj grad dig selv du sælger.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)