Hej alle sammen. Jeg har stor interesse for computere, fejlfinding, hardware og software. Derfor har jeg lavet et firma som laver PC reparationer/hjælp, til folk i og omkring Furesø kommune (andre steder os selvfølgelig, men primært i den omegn). Har selv bikset en lille hjemmeside op via wordpress, det er første gang jeg nogensinde har med hjemmesider at gøre, så synes det da blev ganske udemærket - taget alting i betragtning. www.sj-tech.dk - har kørt den igennem en SEO analyse, og den står med score 72 i SEO, og 96 i speed. Dertil har jeg oprettet en facebook side omkring firmaet, også kaldet SJ-Tech. Har ikke råd til at få sat annoncer i den lokale avis, så jeg må klare mig med nettet, samt flyers som jeg deler ud på biler, og tættere bebyggelsesområder. Mit spørgsmål er egentlig rimelig simpelt, tror jeg. Hvordan får jeg den bedste start fra nu? Jeg burde nok udnytte det her "Social Media Marketing" noget bedre. Har problemer med at få wordpress facebook ikonet, til at linke til min siden (selvom jeg rent faktisk har skrevet facebook linket, i den rigtige social boks i wordpress) Jeg har svært ved ordentlig at komme igang kan jeg mærke, men ville så gerne. |
Du behøver sandsynligvis ikke købe annonce for at komme i lokalavisen, de vil sikkert gerne skrive om de lokale virksomheder, hvis du laver en god pressemeddelelse.
Derudover handler det, som du selv skriver, jo om markedsføring og om at skabe tillid.
Du har næsten ingen tekst på din side, og hvor er dit navn, ansigt, adresse og CVR-nummer?
Der er ingen forbindelse mellem Facebookikonet på din side og Facebook?
Når alt det grundlæggende er i orden, så læg en strategi for, hvilke sociale medier du vil bruge, om du vil blogge, om du skal skrive nyhedsbreve (ja - god idé!)
Held og lykke. :)