Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

god idée, men ikke så stærk til at få det ud...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt af en shopper på den anden side af grænsen, og er storfobruger af coca-cola ;) men i alle disse år er dåser bare steget i pris, så jeg køre gerne langt efter at kunne købe til bare 10 kr. billigere.

jeg kom så til at tænke på, om ikke det kunne lade sig gøre at starte en virksomhed (grænsebutik) der KUN ! sælger øl og sodavand på dåse, jeg havde forstildet mig at kunne sælge 3 rammer ca. 10 dk,- billigere. jeg forstillere mig at det ville blive muligt at sælge billigere når jeg ikke skal havde andre varer på hylderne og i kølerdisken ;) jeg formoder at der går meget mad til spilde og der er jo en naturlig udgift for købmænd, noget skal jo dække den udgift og det giver god mening at tage lidt mere for de andre varer for at dække tabet.

der vil også være en fordel i følgene :

1 -- færre ansatte, da jeg kun vil havde en ting på hylden [ dåse øl/vand ]

2 -- kun en lagerbygning, det skal ikke være nogen særligt, en gammel hal eller noget i den retning.

3 -- ikke nær så stor udgift i opvarmning og nedkøling, da øl og vand ikke har de store krav. det skal slevføldig ikke være                                                             frostgrader og gerne under 30 grader Wink omkring 7,2-15,5 grader.

4 -- mere overskueligt for forbrugerne, som sagt, der er kun øl og vand. hele butikken.

5 -- " online bestilling " så det er klar til afhentning når de kommer, det vil tage ca. 10 min. at handle øl og vand. det kan tit                                                       tage op til 50 min. bare at komme igennem de andre grænsebutikker normalt ;) der er jo så meget at kigge på. jeg ved                                                       godt at online-bestilling ikke er noget nyt, men har ikke set noget der fungere helt som det skal endnu ;)  

jeg kan komme på flere gode ting, men håber i kan forstå mig ;)

og nu til problemet... 

jeg har ingen erfaring AT ALL, jeg er helt på bar bund ;) er gået i gang med research, men mangler klart en "guttermand" men erfaring til placering, opstart og    valg af leverandør osv. 

håber der er nogle der har taget sig tid till at læse min stil igennem ( med alle de stavefejl der nu er Wink ) 

kom gener med kritik og sig endelig til hvis jeg er kørt helt galt i grøften ;) 

tak på forhånd                                                                                                                                                       

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)