Vi har åbnet en webshop med hesteartikler på abonnement og vil gerne høre lidt feedback på både designet og siden som helhed.
Vi har holdt en pre-opening for nogle dage siden og har sluset nogle kunder igennem der hvor der kom et par ordre. Vi har i dag også åbnet siden for alle og der er kommet er par ordre, men vi er altid interesserede i hvad vi kan gøre bedre.
Med HorseBOX modtager du hver måned en lækker pakke, med masser af forkælelse til hest og rytter. Din HorseBOX indeholder typisk fem til seks gaver. Alle disse gaver har dog en ting til fælles - de har alle noget med vores firbenede venner at gøre. Vi vil dog gøre alt, for at overraske dig! Derfor er det selvfølgelig en hemmelighed, hvad vi har pakket til dig.
Hos HorseBOX er der ingen binding eller fast abonnementsperiode, du kan til hver en tid afmelde dit abonnement, når det passer dig.
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk
Jeg tror nok jeg ville gøre mere ud af at beskrive hvad der "kunne" være i en box.
Efter at have læst lidt rundt på siden, er jeg ikke blevet særlig meget klogere på hvad der kunne være i pakken. Det virker lidt som andedam til 249,-. Som virksomhed skal i jo gerne kunne honorerer det jeres kunder forventer uden i helt præcist fortæller hvad der er i boxene.
Vis da evt. med billeder hvad en box kunne indeholde.
jeg ville også gerne have lidt priser på frontpage. Jo hurtigere jeg som kunde kan afkode prisniveau, jo hurtigere kan jeg se om det har min interesse.
Vi har åbnet en webshop med hesteartikler på abonnement og vil gerne høre lidt feedback på både designet og siden som helhed.
Vi har holdt en pre-opening for nogle dage siden og har sluset nogle kunder igennem der hvor der kom et par ordre. Vi har i dag også åbnet siden for alle og der er kommet er par ordre, men vi er altid interesserede i hvad vi kan gøre bedre.
Med HorseBOX modtager du hver måned en lækker pakke, med masser af forkælelse til hest og rytter. Din HorseBOX indeholder typisk fem til seks gaver. Alle disse gaver har dog en ting til fælles - de har alle noget med vores firbenede venner at gøre. Vi vil dog gøre alt, for at overraske dig! Derfor er det selvfølgelig en hemmelighed, hvad vi har pakket til dig.
Hos HorseBOX er der ingen binding eller fast abonnementsperiode, du kan til hver en tid afmelde dit abonnement, når det passer dig.
Skal nok lade være med at blande mig for meget, det er jeres koncept som i selv styrer. Men hvorfor er der ingen præcise billeder eller beskrivelser af indholdet folk køber? I kunne da feks vise en oversigt over alle jeres produkter, uden at man på forhånd ved PRÆCIS hvilke produkter man køber, men trods alt hvilke der er mulighed for at få.
Er det den slags spørgsmål i efterlyser? Men hvis det er et koncept der virker, fint med mig.
Cool koncept. Jeg kan se, at I også er på Facebook og Instagram. Jeg kunne dog ikke komme ind på jeres Facebook. Instagram er nok en god platform, så folk hele tiden kan følge med, hvad der tidligere har været i pakkerne. I kunne evt. overveje at få noget af det sociale indhold ind på webshoppen. Ellers er det nok bare med at være aktiv på sociale medier og alle de steder, hvor der diskuteres hesterelateret ting.
Selve webshoppen er let og hurtig at finde rundt i. Selvom I lige har postet et billede af en box, ville det på sigt være fedt, hvis der var mere af den slags indhold, da det er den slags, som overtaler kunder til at købe.
Jeg ville helt sikkert også gøre mere ud af at beskrive, hvad kunderne får. Overraskelser er cool nok - en gang i mellem - men når man betaler for det, tror jeg ikke ligefrem det er overraskelser man leder efter.
Jeg tænker tilbage på det gode, gamle kuponkatalog, hvor jeg som barn var dybt tiltrukket af weekend-pakkerne med film og slik. Jeg kunne nærmest forestille mig, hvor fed fredag aften kunne være.
Jeg synes I skulle gøre lige så meget ud af at forklare, hvad der er pakkerne, vise eksempler og fortælle, hvad i lægger til baggrund for valget af ting i pakken. Jo bedre I kan forklare, hvad I lægger til baggrund for indholdet (og hvad jeres baggrund er for at vælge det rigtige), jo mere troværdige vil I være. Det er jeg overbevist om, vil hjælpe jer med at konvertere mere
Vi har efter kraftige overvejelser valgt at lave sidens design meget om, da vi selv syntes bestillings systemet var for "kluntet" for kunden. Det må jo helst ikke være for svært for kunden at bestille.
Vi arbejder på at få lavet mere med at vise hvad der kan være i pakkerne, og når vi er sikre på alle har modtaget deres pakker fra den første sending begynder vi at bruge billederne af dem som "produkt" billeder.
Morten Madsen:
Jeg tænker tilbage på det gode, gamle kuponkatalog, hvor jeg som barn var dybt tiltrukket af weekend-pakkerne med film og slik. Jeg kunne nærmest forestille mig, hvor fed fredag aften kunne være.
Sådan havde jeg slet ikke set på det, men jeg kan godt lide ideen
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk