Jeg har kraftigt brug for en kyndig til at hjælpe mig med at sætte Danløn korrekt op til Billy's - og omvendt. Jeg har sat API nøgle ind i Danløn og valgt Billy's, men det er i følge Danløn nødvendigt at sætte nogle yderligere konti op i Billy's, da de ikke er oprettet som standard.
Jeg søger derfor en venlig sjæl, som vil hjælpe mig med at få sat dette op hurtigt, da der jo snart skal køres løn - og måske er det faktisk lidt for sent, men i så fald skal det sættes op alligevel.
har godt hørt det før at af en eller anden mystisk grund er de nødvendige konti ikke del af standard kontoplan i Billy, hvorfor integration ikke virker. Du skal ha fat i Billy support og besked om hvor du skal lægge hvad (under personale drift - løn) - og så i status skyldig løn, am bidrag - skat og atp
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Ja, det er jeg blevet gjort opmærksom på, men jeg aner ikke en disse om regnskab og skal derfor bruge lidt hjælp. Derfor håbede jeg at der var en herinde, som måske ville give en hånd :)
jeg kan ikke deres kontoplan i hovedet - men de har vel en support der må ha fået det spørgsmål mange gange (så mange så man skulle tro de konti var helt standard i billy når danløn anvender dem i integrationen. Troede det var løst men deres support må da kende alt til det
Stadigt i virksomhed foroven så - bogføringsgrupper til højre sæt program i højre rullepanel til Billy som du skal ha valgt fra start og du ser alle konto numre der skal bruges
se om de findes - eller opret dem i Billy
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER