Hej Amino-brugere. Jeg er ved at starte op som selvstændig (landskabsfotograf). Jeg har nogle få indtægter, men også nogle udgifter, som er nødvendige for at få skabt mere indtægt. Som landskabsfotograf er min "råvare" solnedgange som skal tages forskellige steder. Jeg ønsker at sælge mine fotos og bruge dem til ebøger (har allerede udgivet én). Jeg har ikke kunder, som bestiller et foto fra et bestemt sted, men sælger fotos til dem som syntes om mit arbejde, lidt som en kunstner vil gøre og sælger bøger til dem, som gerne vil være bedre til at fotografere (som en forfatter gør). Jeg er i tvivl om nogle udgiftsposter, som jeg har i forbindelse at få mine fotos i hus, kan trækkes fra?: - transport til lokationen benzin mv. - evt. leje af bil - udstyr til overnatning i det fri (engangudgift til eksempelvis biviak-sovepose, liggeunderlag) vs. betalt overnatning, som jeg jo skal punge ud med gang for gang og dermed bliver dyrere. Jeg håber nogle kan hjælpe mig med at blive klogere på reglerne. På forhånd tak. Peter som jeg har i forbindelse at få mine fotos i hus |
Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.
Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag.