Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering med garanti.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Det er (desværre) det samme her - altså det med den faste pris/timeløn. Jeg vil meget gerne arbejde på performance, og der er da også en del, der vælger den vej. Men jeg ser ofte, at de kunder, der kunne være mest givtige for mig på performance, vælger en fast pris. Og det er typisk, når de ankommer via referencer. Egentlig logisk nok når man tænker over det...

Godt nytår!

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 01:20

Hej Thomas

Ja det er vel en naturlig udvikling hvis man har tilfredse kunder, og jeg er helt enig i at det er kvaliteten vi skal konkurrere på.

Jo flere tilfredse SEO kunder vi har, jo flere jobs bliver der til alle dem der holder standarden.

Godt nytår til dig også!Party!!!

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:40

Jeg sad igår aftes og skrev et længere svar, som så blev slugt af cyberspace og aldrig nåede Amino... men jeg prøver lige igen.

Nicolas: Ja det lader til at jeg har undervurderet konkurrenternes prispolitik (rigtige ord?). Det må vel betyde én af to ting. Enten er markedets aktører af rigtig høj standard, eller også er der ikke konkurrence nok på markedet. Mine tests viser at jeg dårlig nok skal smide 2-3 links efter en site førend den ranker godt. Det har givet mig blod på tanden :)

Thomas: Karl for min hat? Den har jeg aldrig hørt før, men det lyder som en ting at stræbe efter ;)
Mht prisniveauet er det klart, at markant lavere priser på en service i forhold til konkurrenterne får alarmklokkerne til at ringe hos de fleste med henblik på kvaliteten. Men omvendt kan jeg jo ikke hævde jeg er supergod, og samtidig kræve et startindskud på 300.000 kroner..
Snebolden skal skubbes igang, og det gøres bedst med tilfredse kunder, der får leveret hvad de ønsker samtidig med at de har sparet penge.

Jeppe: Det var godt nok interessant at de fleste vælger timelønsmodellen. Hvordan fakturerer du så det løbende vedligeholdelsesarbejde? Jeg havde forestillet mig at en slags serviceaftale, til mere eller mindre fast månedlig pris var det mest brugte.

Mvh,
Troels

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:46

PopStop:

Jeppe: Det var godt nok interessant at de fleste vælger timelønsmodellen. Hvordan fakturerer du så det løbende vedligeholdelsesarbejde? Jeg havde forestillet mig at en slags serviceaftale, til mere eller mindre fast månedlig pris var det mest brugte.

Mvh,
Troels

Hej Troels

Det afhænger jo meget af hvilke søgeord kunden har, nogle søgeord skal vedligeholdes ugentligt andre årligt, men det er enten på baggrund af den opnåede placering eller til timeløn.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)