Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Historien om Markus i London

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 05:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg bliver nød til at fortælle Jer min historie om Markus.

For 3 måneder siden, pakkede jeg min kuffert og flyttede til London, med den mission om at at slå igennem med vores produkt herovre. Det gik lidt sløvt i danmark og mange af de kunder jeg på forhånd troede ville elske vores produkt, ville ikke engang prøve det gratis.

Jeg havde ikke noget netværk herovre, men havde lejet et værelse og en skriverbords plads hjemmefra.

Efter 2 måneder, havde jeg stadigvæk ingen kunder og var for første gang, begyndt at få lidt lidt ondt i maven og tænke, er det kun mig der kan se at at vores produkt er verdens bedste ? 

Men så skete det, jeg gik tilfældigt ind en lille butik og faldt i snak med ekspedienten, Markus.
For at gøre en lang historie kort, Markus sagde sit job op ugen efter, og begyndte at arbejde på en "ingen kunder, ingen løn" basis, (Pengene var ved at løbe ud og jeg havde ikke råd til at ansætte nogen på fast løn). Nu går det stærkt, nogle af de helt store brands og folk i toppen af marketing indenfor modebranchen er vilde med vores produkt og det hjælper os frem nu.

Men hvordan skete det ? Vi fandt en Markus.

Alle regler  mht til hvordan man tager den første kontakt og jeg skal gi` dig,  er en by i Rusland for Markus. Det er ikke fordi han vil være på tværs, han har bare aldrig lært dem. F.eks tager Markus på tøj messe og går rundt på samtlige stande og "viser alle udstillere hans mobil og dermed vores produkt",  med det resultat at vores kalender blev optaget. Allerede her, ville mange herinde, inklusiv mig selv, fraråde dette. Det samme skete med butikkerne, jeg plejede at ringe og aftale en tid på forhånd,  Markus går bare ind i butikken, stiller sig såmænd i kø hvis der er mange mennesker.. og  viser ekspedientendem hans mobil. Markus går også i byen på 2 måder. En når han går ud og drikker os sig hønefuld uden visitkort. Den anden er, uden øl men med visitkort.

Værd dig selv tænk ikke så meget på hvad andre syntes om dig. Det er ikke det dyre jakkesæt, din uddannelse, en masse smarte kurser, firma bilen og den helt rigtige adresse der sælger produktet. Nej, det er såmænd bare en Markus for han har ingen af delene.  

Så er der alle de andre små ting, som held, var jeg ikke faldet i snak med Markus i butikken og havde Markus ikke taget ud på den første messe osv, ,  Men det er alt sammen bi-ting, det der gjorde forskellen for vores firma  var en Markus.

Nu har MMSbureauet 2 Markusser, Jeg fandt nemlig min egen Markus frem igen og hold op, hvor er det hele blevet meget lettere og sjovere.

Skulle nogle af jer her inde på Amino komme forbi London en dag, så vil Markus og jeg gerne invitere på en øl med eller uden alkohol, Cheers. 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:05
Ha ha ha, det er sgu en god og lærerrig historie, tillykke med det!
90% af forretning er arbejd hårdt og hvis det ikke lykkedes, så find en anden vinkel og arbejd hårdt, hvis det ikke virker så find en anden vinkel og arbejd hårdt og hvis det ikke virker...

Dbh Martin
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:12

"Markus" er en meget vigtig egenskab i os alle.

Desværre er vores indre Markus ofte en skrøbelig størrelse. Han har tendens til at blive mindre og mindre i takt med vores modgang.

Tak, Mads, fordi du minder os om, at vi skal huske at pleje vores Markus. Han har nemlig også tendens til at vokse, når man giver ham opmærksomhed.

Held og lykke med Markus og din forretning.

mvh Hans
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)