Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

interesseret i parker penne?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en mulighed for at købe parker kuglepenne (evt også andre mærker) hjem til en god pris.

fx hvide parker vector roller ball kuglepenne:

White

prisen bliver imellem 24,95 og 27,95 ex moms pr stk - uden gaveæske, den endelige pris kommer på så snart de er kommet hjem.
Til denne pris kan jeg kun få de hvide, andre farver bliver til en højere pris som jeg er igang med at forhandle om.

Den normale udsalgspris for disse er 65-70 kr (RRP på sandfords britiske hjemmeside)

Alle interessede kan skrive i denne tråd, dette er kun for at høre hvordan stemning omkring dette tilbud er, for at finde ud af om jeg skal
bestille endnu flere hjem. 

Der er intet minimum
Levering sker med post danmark enten via brev eller pakke - til post danmarks priser.

Derudover søger jeg også et trykkeri eller en gravør til et samarbejde om at tilbyde reklamekuglepenne / personlige kuglepenne!

Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:36

Hej Janus

Du skriver andre mærker. Du har vel ikke mulighed for at hjemskaffe Mont Blanc fyldepen, eller er det kun kuglepenne?

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:49

hej

Jeg er lidt på passelig med mont blanc, da de firmaer jeg normalt handler med ikke har dem og mange af dem som sælger dem er fake, så indtil jeg finder et sted jeg kan være 110% sikre på at de er ægte og til en god pris tager jeg dem ikke hjem.

De mærker som jeg normalt kan skaffe er Parker, Waterman, Cross og engang imellem nogle Rotring penne.
Men hvis efterspørgslen er stor nok efter andre mærker kan jeg selvfølgelig se hvad jeg kan få dem hjem til, men som sagt er jeg ret påpasselig med Mont Blanc pga. der er så mange uægte ude på markedet.

Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:54

Hejsa,

Okay, det er helt iorden. Nemlig også derfor jeg spørger, da jeg så var sikker på at få ægte Mont Blanc. Men tak alligevel.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:40

Hej Janus

Har du fundet en samarbejdspartner til dine kuglepenne der kan klare gravørarbejdet? I så fald har du en pris på en kuglepen med firmanavn indgraveret?

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)