Udfra hvad du skriver lyder det som om, at du har installeret shoppen med 1-click installeren. Når du installerer den, så sørg for at "document root" feltet er udfyldt med / så den bliver installeret direkte på domænet. Ellers kan prestashoppen blive installeret i en undermappe, hvilket det lyder som om, er det der er sket nu.
To muligheder:
1) Flyt filerne med fx FTP eller Filemanager et niveau op.
2) Hvis du ikke har lagt noget i shoppen endnu, så slet den og installer den igen med 1-click installeren.
Sagen er den, at da jeg oprettede en konto her på Amino, blev jeg kontaktet af en gut, der tilbød en billig webshop. Efter at han havde lavet lidt på webshoppen og fik sin betaling, smuttede han dog og jeg stod tilbage med det han nu havde lavet. Jeg har ved søgninger på google fundet ud af at lave det sidste på shoppen, og den er nu klar til at gå online.
Jeg ved derfor ikke hvordan den er blevet oprettet, men jeg forklarede ham indledningsvis, at den skulle over på nyt domæne/server, hvilket han sagde ikke var noget problem.
Min eneste mulighed er vel derfor 1)?
Jeg er helt ny hvad angår webshop osv., så er der eventuelt en udførlig guide til 1) et sted?
Mvh
Abstrakte malerier til salg - abstrakte kunst til salg - køb dit næste moderne abstrakte maleri hos galleri mynewart.dk
Sagen er den, at da jeg oprettede en konto her på Amino, blev jeg kontaktet af en gut, der tilbød en billig webshop. Efter at han havde lavet lidt på webshoppen og fik sin betaling, smuttede han dog og jeg stod tilbage med det han nu havde lavet. Jeg har ved søgninger på google fundet ud af at lave det sidste på shoppen, og den er nu klar til at gå online.
Jeg ved derfor ikke hvordan den er blevet oprettet, men jeg forklarede ham indledningsvis, at den skulle over på nyt domæne/server, hvilket han sagde ikke var noget problem.
Min eneste mulighed er vel derfor 1)?
Jeg er helt ny hvad angår webshop osv., så er der eventuelt en udførlig guide til 1) et sted?
Mvh
Find en som kan hjælpe dig mod betaling. Det behøver ikke at koste så meget, for så er du sikker på det bliver gjort ordenligt. Kender en som kan gøre det for få penge hvis det er?