Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til konverterings optimering

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har arbejdet med at optimere min webshop og er gået på en måned fra en konverterings procent på 0,5 til 2 % men nogle der har flere ideer til at optimere siden?

http://thyshoppen.dk/

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej :) 

Det kommer bl.a. an på hvad du allerede har gjort og hvilken målgruppe du gerne vil henvende dig til. :) Har du f.eks. lavet en strategi for, hvordan du vil sælge dine varer? 

Noget af det, der falder mig i øjnene, er at alle produkter ligger under scroll-linjen. Det betyder, at kunde skal "lede" efter varen. Historien bag varerne er vigtige, men det vigtigste er jo at sælge produkter :) Kunden skal helst ikke nå at tænke, før ordren er blevet placeret ;) 

Pas også på at du ikke bliver straffet på duplicate content i produktbeskrivelsen. Det straffer din SEO

Kontakt mig gerne, hvis du vil have uddybet mine kommetarer på mail: anita@farosmarketing.dk

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Anita Faros:

Hej :) 

Det kommer bl.a. an på hvad du allerede har gjort og hvilken målgruppe du gerne vil henvende dig til. :) Har du f.eks. lavet en strategi for, hvordan du vil sælge dine varer? 

Noget af det, der falder mig i øjnene, er at alle produkter ligger under scroll-linjen. Det betyder, at kunde skal "lede" efter varen. Historien bag varerne er vigtige, men det vigtigste er jo at sælge produkter :) Kunden skal helst ikke nå at tænke, før ordren er blevet placeret ;) 

Pas også på at du ikke bliver straffet på duplicate content i produktbeskrivelsen. Det straffer din SEO. 

Kontakt mig gerne, hvis du vil have uddybet mine kommetarer på mail: anita@farosmarketing.dk

Arbejder på at der ikke er så meget mellemrum ved fx menuen, som skulle løses det, at man skal scrolle en masse. Er obs på det med historie om produkterne og mange tekster er meget ens på siden så det vil jeg kigge på.

For at optimere billederne mere kan jeg se jeg både kan udfylde title, billedetekst, alt tekst og beskrivelse, Hvad er hvad og hvad er forskellen?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Anita Faros:
Har du f.eks. lavet en strategi for, hvordan du vil sælge dine varer? 

Hej

Jeg ved at det lyder kedeligt men Anita har fat i noget meget væsentligt her - optimering af din shop og din konverteringsrate kræver at du er enorm skarp her. 

Jeg er selv lidt "nørd" og jeg foretrækker også at "rode" med teknikken - men det er ikke der du skal starte. Det du skal starte med er din startegi for hvordan du vil sælge dine varer - og her er det ikke nok at sige "på nettet" - tænk på hvem dine potentielle kunder er, er det f.eks fraflyttere fra Thy? Er det mænd, kvinder, hvor gamle er de, og i hvilke sammenhæng køber de?

Du vil opleve at når du er blevet skarp på det, så er der nogle ting der giver sig selv på siden, og omkring markedsføringen i øvrigt.

//Morten

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:

Anita Faros:
Har du f.eks. lavet en strategi for, hvordan du vil sælge dine varer? 

Hej

Jeg ved at det lyder kedeligt men Anita har fat i noget meget væsentligt her - optimering af din shop og din konverteringsrate kræver at du er enorm skarp her. 

Jeg er selv lidt "nørd" og jeg foretrækker også at "rode" med teknikken - men det er ikke der du skal starte. Det du skal starte med er din startegi for hvordan du vil sælge dine varer - og her er det ikke nok at sige "på nettet" - tænk på hvem dine potentielle kunder er, er det f.eks fraflyttere fra Thy? Er det mænd, kvinder, hvor gamle er de, og i hvilke sammenhæng køber de?

Du vil opleve at når du er blevet skarp på det, så er der nogle ting der giver sig selv på siden, og omkring markedsføringen i øvrigt.

//Morten

Er med på at man skal kende sin målgruppe, men det kræver nogle salg før jeg kan se hvem der køber hos min webshop, eller hvad tænker du? 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

thyshoppen:
Er med på at man skal kende sin målgruppe, men det kræver nogle salg før jeg kan se hvem der køber hos min webshop, eller hvad tænker du? 

Jeg tænker du skal vende den om - beslut dig til hvem der er din primære målgruppe og design efter det

//Morten

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kun set shoppen på min mobil, men har umiddlebart følgende forslag:
1: Logoet virker ret 'hjemmelavet' og kan signalere at siden ikke er så seriøs?
2: I toppen af mobil siden står der £ 0 dkk, og det virker som en fejl? Det øverste på siden burde være dit logo eller en navigation eller lign.?
3: Du har nogle flotte naturfotos til dine kategorier, men jeg tror det ville fungere bedre med nogle flotte fotos af selve produkterne i katagorien?
4: Dropdown menuen's default værdi er 'select a page' men burde nok oversættes til dansk.
5: Handelsvilkår siden virker ikke.

Der er sikkert flere ting du kan arbejde på, men nu er der lidt at gå i gang med 😜

Mvh David

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

David Rasmussen:
5: Handelsvilkår siden virker ikke.

Har testet det og kan ikke se hvor handelsvilkår ikke skulle virke?

David Rasmussen:
4: Dropdown menuen's default værdi er 'select a page' men burde nok oversættes til dansk.

Er obs på det, men når jeg vil oversætte det kan jeg ikke finde det, men arbejder på en løsning

David Rasmussen:
3: Du har nogle flotte naturfotos til dine kategorier, men jeg tror det ville fungere bedre med nogle flotte fotos af selve produkterne i katagorien?

Hvad siger du til ideen hvis jeg tager naturbilleder med produkterne? Det ville gøre det endnu bedre eller?

David Rasmussen:
I toppen af mobil siden står der £ 0 dkk, og det virker som en fejl? Det øverste på siden burde være dit logo eller en navigation eller lign.?

Ja det er en fejl der kommer nogle gange og er ved at finde ud af hvorfor

David Rasmussen:
1: Logoet virker ret 'hjemmelavet' og kan signalere at siden ikke er så seriøs?

Har elllers fået stor ros for mit logo, men det ser lidt sjovt ud, fordi jeg har skalleret oprindelige størrelse ned.

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden der ikke virker er: http://thyshoppen.dk/handelsvilkaar/ og du linker til den i dropdown menuen i toppen.

Omkring billederne så tror jeg du har ret i at det vil være flot med produkterne ude i naturen, eller på et flot køkkenbord.

Dit logo er også sjovt, sødt og meget 'hyggeligt' - hvilket kan fungere rigtigt godt med din målgruppe, men personligt synes jeg der ligner 'clipart' fra word eller lign. Men det er jo en smagssag 😆

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

David Rasmussen:
Siden der ikke virker er: http://thyshoppen.dk/handelsvilkaar/ og du linker til den i dropdown menuen i toppen.

Kan du ikke teste nu om det virker, for tror jeg fandt fejlen

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)