Hej. Jeg har nogle ideer til en markedsplads (køb/salg) som jeg gerne vil realisere. Jeg er dog hverken programmør eller ejer programmer til at oprette websites. Derfor vil jeg undersøge om der findes nogle der har en sådan løsning til salg som jeg kan overtage. Det kan være et site der før er brugt, men ikke kører mere og mere eller mindre er klar til drift. Det kunne også være at netop du kan lave sådan et site nemt og billigt ;-) Mon det er muligt? Venlig hilsen Kim |
Hej Kim.
Det kommer helt an på hvad du specifikt tænker siden skal kunne. Hvad skal dine brugere kunne på siden? Hvor meget skal deres profiler indeholde? Skal der være mulighed for sortering af sælgerne på markedspladsen? Hvordan med betaling og den provision, der skal gå til dig selv?
Projekter som disse er sjældent simple, nemme og billige... Men er du frisk, har nogenlunde styr på f.eks. WordPress, eller lignende CMS-systemer, så fortæller en kort google-søgning mig at der findes kombinationer af WordPress temaer (f.eks. Marketify) og plugins, som kan være en løsning.
Skal hjemmesiden på den anden side udvikles af professionelle, så du får en fuld funktionel løsning, skal du også være klar til at betale en pris der svarer hertil. Skulle det være noget der interesserer dig, er du velkommen til at kontakte os på www.debana.dk eller skrive til mig på morten@debana.dk, så er jeg sikker på at vi har en løsning og et prisoverslag.
God dag :)