Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website til markedsplads

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 44
Fra  e-bike reseller Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har nogle ideer til en markedsplads (køb/salg) som jeg gerne vil realisere. Jeg er dog hverken programmør eller ejer programmer til at oprette websites. Derfor vil jeg undersøge om der findes nogle der har en sådan løsning til salg som jeg kan overtage. Det kan være et site der før er brugt, men ikke kører mere og mere eller mindre er klar til drift. Det kunne også være at netop du kan lave sådan et site nemt og billigt ;-)

Mon det er muligt?

Venlig hilsen

Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:06

Hej Kim.

Det kommer helt an på hvad du specifikt tænker siden skal kunne. Hvad skal dine brugere kunne på siden? Hvor meget skal deres profiler indeholde? Skal der være mulighed for sortering af sælgerne på markedspladsen? Hvordan med betaling og den provision, der skal gå til dig selv?

Projekter som disse er sjældent simple, nemme og billige... Men er du frisk, har nogenlunde styr på f.eks. WordPress, eller lignende CMS-systemer, så fortæller en kort google-søgning mig at der findes kombinationer af WordPress temaer (f.eks. Marketify) og plugins, som kan være en løsning.

Skal hjemmesiden på den anden side udvikles af professionelle, så du får en fuld funktionel løsning, skal du også være klar til at betale en pris der svarer hertil. Skulle det være noget der interesserer dig, er du velkommen til at kontakte os på www.debana.dk eller skrive til mig på morten@debana.dk, så er jeg sikker på at vi har en løsning og et prisoverslag.

God dag :)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 13:21

Du kan også vælge www.sharetribe.com

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:08

Hej Kim

Salop.dk tilbyder virksomheder 2-3 gratis og uforpligtende tilbud indenfor salg, markedsføring og kommunikation.

Vi har blandet andet hjulpet mange med opgaver indenfor web i alle prisklasser. 

Du er velkommmen til at kontakte os på info@salop.dk Så vi hjælpe dig med at finde en leverandør som kan løse din opgave. 

Venlig hilsen

Simon Johst

Fra Viborg
Tilmeldt 21. Feb 16
Fra  e-bike reseller Skrevet kl. 12:40

Tak for svar.

Jeg har set på sharetribe.com som er en udmærket løsning. Den er bare dyr at hoste.

Søger måske en færdig side eller skabelon.

Desuden er det ikke en webshop jeg vil arbejde med, men en markedsplads til køb og salg.

Venlig hilsen

Kim Steen Kristensen

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 12:54

Kim Steen Kristensen :
Jeg har set på sharetribe.com som er en udmærket løsning. Den er bare dyr at hoste.

$39 om måneden til at starte med, det kan da ikke blive meget billigere end det? Det ser da ud til at være en smart måde at få prøvet marked af, uden at skulle investere det store.

/Arco

Fra Viborg
Tilmeldt 21. Feb 16
Fra  e-bike reseller Skrevet kl. 13:06

Hvis jeg vil have mit eget domæne, er det 149 USD/md. Det er jo alligevel meget i længden synes jeg, når jeg i første omgang skal prøve det af.

/Kim

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:41

Hejsa Kim

Generelt bryder jeg mig ikke om de her løsninger du "Lejer" som f.eks Sharetribe - man har det med hurtigt at blive låst i sine muligheder - men når det så er sagt, så er 149$ eller ca 1.000 kr ikke mange penge for det der bliver din "Butik" - Det koster penge at tjene penge.

Når det så er sagt, så findes der Marketplace plugins til Wordpress, det kunne jo være et alternativ - men igen, selvom Wordpress er gratis, så skal det jo sættes på, og det får du nok ikke for under 20.000 hvis det skal gøres ordentligt.

//Morten

Fra Viborg
Tilmeldt 21. Feb 16
Fra  e-bike reseller Skrevet kl. 13:56

Tak for svar Morten.

Det er rigtigt at 1000 kr. ikke er ret meget pr måned, men da jeg ikke skal have en webshop hvor jeg skal sælge varer, nærmere et marked a la DBA, er det nok ikke meget min løsning skal præstere - på kort sigt.

Jeg giver dig også ret i at man er låst på de hostede løsninger som Sharetribe. Derfor vil jeg også hellere have egen template til at starte med, som jeg selv kan arbejde lidt med :-)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:00

Kim Steen Kristensen :
Derfor vil jeg også hellere have egen template til at starte med, som jeg selv kan arbejde lidt med :-)

Det forstår jeg egentlig godt, men det kommer jo med en "pris" - men hvis du er interesseret, så vil jeg da godt lave et tilbud på sådan en løsning til dig, giv mig evt et kald på 3053 1351

//Morten

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)