Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny lille købmand

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 189
Fra  Eveningstar Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er med i en lille gruppe der er ved at finde ud af om vi kan få gang i vores lille købmand på ca. 200 m2 igen.

Vi har brug for jeres hjælp til at finde ud af hvad vi skal regne med til opstart af sådan en butik og hvad for grossister der er best til sådan en butik.

Hvad skal vi bruge af penge til vare og alt sådan noget.

Hilsen

Bjarne

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:30

Har i ikke nogen der har erfaring med at drive en købmandsbutik? Det vil da afgjort hjælpe en del. Du vil vel ikke starte helt fra bunden? Synes godt nok det er ambitiøst hvis det er tilfældet. 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 11:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 11:13

Hvad med at have en post Danmark og gls pakkeshop i den, videresælge brød fra en bager osv.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 14:30

Det sidste jeg har hørt er at regeringen kigger på at lave det nuværende lokalplan lovgivningen om da nogen af de større kæder har vist interesse at etablere sig i mindre landsbyer men ikke gøre det pt. pga. lokalplanerne

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:33

E T:

Det sidste jeg har hørt er at regeringen kigger på at lave det nuværende lokalplan lovgivningen om da nogen af de større kæder har vist interesse at etablere sig i mindre landsbyer men ikke gøre det pt. pga. lokalplanerne

De må godt lave store butikker uden for byerne, men det er inden i byerne de vil tillade store butikker.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)