Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ledelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Har skrevet dette opslaø før men uden held. Håber på at få lidt råd denne gang.

Jeg har nu i 6 måneder drevet min egen telemarketing virksomhed og i 3 måneder drevet virksomheden med mere end 10 ansatte under mig. Jeg er løbet ind i det problem jeg godt kunne bruge nogle råd i hvordan man er den rette leder overfor sine ansatte. Derudover søger jeg også råd og vejledning i hvordan man bedst muligt motivere sine ansatte til at yde mere på telefonen (altså sælge mere) og hvordan man bedst muligt og mest effektivt oplære sine ansatte. Håber der er nogle kloge mennesker derude evt med erfaring fra Telemarketing Branchen som kan hjælpe mig lidt.

Hilsen Kodjo

Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 95
Fra  Drie.dk Skrevet kl. 05:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne forestille mig der findes et hav af kurser i ledelse.

Kan være du skal følge lidt op på det, da det er en rimelig væsentlig ting i forhold til faktisk at have en virksomhed og være chef.

Vi har alle prøvet at have en leder der enten simpelthen ikke kan finde ud af at være leder, eller bare er en idiot generelt og koster rundt med en, uden at motivere og engagere sine ansatte. Find en kursus og sug al viden til dig! :-)

Jeg er af den overbevisning at nogle er fødte ledere og ved hvordan man skal gøre det, andre skal lære det, foreksempel via kursus, hvilket der slet ikke er noget galt i, så bare kør på, held og lykke! :-)

Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er velkommen til at kontakte mig. Jeg har 17 års erfaring indenfor telemarketing med de sidste 10 år som leder.

min mail er talifonen (snabela) Outlook.dk

Mvh Kim

Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg udbyder snart et kursus i fremtidens ledelsesparadigme som du er velkommen til at deltage i.

Vi står om ikke så lang tid over for et kæmpe skift i, hvordan arbejde, arbejdspladser og arbejdsmarked ser ud. Det kan blive en stor kamel at sluge, hvis man ikke er forberedt :)

Fra København
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kodjo

Er lige faldet over dit indlæg.

Jeg er selv ved at udvikle en workshop for startupteams, for i min optik mangler der fokus på kommunikation og samarbejde i startups - økonomi, salg osv. får (naturligt nok!) altid førsteprioritet, men man går glip af et kæmpe potentiale ved at overse styrken i god kommunikation og ledelse i startups.

Så jeg er nysgerrig efter at høre om du fandt nogle gode kilder og kurser om ledelse?

Mvh Stine

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)