Hej Aminoer Jeg hedder Casper, er 20 år, og er ejer/stifter af www.fadedjeans.dk Min tidligere partner har valgt at fratræde grundet manglende lyst til at være iværksætter. har du høje ambitioner, kompetencer og bare lyst til at prøve noget nyt? Jeg søger en partner der først og fremmest er arbejdsom, har et know how inden for iværksætteri og har lyst til at lære nye ting. Ville være rigtig interessant hvis du: - Har forretningsmæssige kompetencer (fx. webshop, markedsføring, salg, sociale medier eller lign.) - Er entusiatisk ( det gør ikke noget man ikke ved alting, så længe du har lyst til at lære) - Kan komme med nye idéer. - Har gået/går på HHX eller CBS ELLER har erfaring med iværksætteri ;) (Så ved jeg at du ved lidt om hvad en virksomhed er) - Bor i hovedstadsområdet. - Eller andre ting du kan fortælle om ;) Tjek min webshop, så du kan se hvad det handler om. Jeg bor i Ballerup, og virksomheden drives herfra. Skriv til mig på info@fadedjeans.dk hvis det har interesse eller du kender nogen som har. Eller hvis du har yderligere spørgsmål ;) På forhånd tak Med Venlig Hilsen Casper Hillstrøm |
Firmapartner søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)