Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde nægter at betale rykkergebyr.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Når nu i smider en regning i postkassen efter hver pudsning, er det så et girokort?


For mine forældre fik det. Og så fik de så en gratis pudsning, hvis de tilmeldte regningen pbs.
- Det var også faste pudsninger (første onsdag hver anden måned eller sådan noget).


Det kunne også være en idé. Alle kneb gælder jo, i kampen om at få kunderne til at betale Skype-Smile

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selvfølgelig er det irriterende når kunder betaler for sendt, beløbet taget i betragting og det at de har overskreddet betalingsperioden med så kort en periode. Gør at jeg bare ville have ignorreret det eller måske skrevet på regningen, at næste gang må de godt give besked, hvis de har problemer med at betale til tiden. Det også en form for kundeservice.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)