Ja, jeg ved ikke lige hvilken overskrift jeg skulle sætte på. Det skal forstås som en formidlings-webshop. Dem der vil kontaktes ligger gratis deres annonce op, der kan kun ses nogle få ting i annoncen, for at se det hele, samt kontakt-oplysninger skal man så købe de kontakt-oplysninger. Det er ikke den bruger der ligger op der får del af de penge, der er mig der har "webshoppen" som formidler. Brugeren der har annoncen får bare flere potentielle henvendelser til sig. Jeg ved godt det lyder kringlet, men er man inde på branchen osv. så vil det faktisk give mening. Så kort sagt. Alle varer i shoppen ligges ind af brugere (godkendes af admin inden offentliggørelse), og så kan alle gratis se alle annoncer og de grundlæggende data, men ønsker man at se præcise data og kontakt-oplysninger, så koster det. Det man køber kommer så på mail omgående. Forestiller mig beløb varierende fra 45 til 195 kr. afhængig af annoncen. For dem der skal købe det kan den formidlede kontakt være mange mange mange tusinde værd. Men der kan selvfølgelig være 5 der køber den kontakt så ingen garanti for kontakten udløser noget. Og er jo heller ikke sikkert kontakten er en man ønsker at benytte når først man får de nærmere detaljer. Men jeg har hørt nogle stykker i branchen der gerne ville give et beløb i den størrelse for at få potentielle oplysninger som jeg her kan tilbyde. MVH |
Spørgsmål til webshop med en speciel vare
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)