Efter nu at have rodet med html, diverse hjemmeside-programmer og nu også cms, har jeg læst i min julegave-bog: Martin Thorborgs "Iværksætter til jeg dør", at man skal holde sig til det man er god til og lade eksperterne om resten! Jeg har ikke selv haft evnen til at fremstille en respektabel firma-hjemmeside, så nu vil jeg lade eksperterne om det.
Teksten er skrevet og skal bare sættes ind. Siden skal indeholde følgende: "Forside" - med nyheder, "om", "produkter", "priser", "referencer" og til sidst "kontakt." Derudover skal det være muligt at opdatere siden uden at skulle bruge flere timer på det :)
Du kan få det du efterspørger til stort set enhver pris fra et par tusinde og opad. Det afhænger i høj grad af hvor meget arbejde du ønsker lagt i at gøre den lige præcis som du gerne vil have den, herunder ikke mindst hvor meget grafisk arbejde, der skal lægges i dens udseende. Jeg har skrevet mere pm problemstillingerne og priserne i et forhåbentligt let tilgængeligt sprog på www.loesninger.dk og med henvisninger til eksempler på billige standardløsninger. Og du er selvfølgelig velkomen til at kontakte mig for et tilbud.
Du kan få det du efterspørger til stort set enhver pris fra et par tusinde og opad. Det afhænger i høj grad af hvor meget arbejde du ønsker lagt i at gøre den lige præcis som du gerne vil have den, herunder ikke mindst hvor meget grafisk arbejde, der skal lægges i dens udseende. Jeg har skrevet mere pm problemstillingerne og priserne i et forhåbentligt let tilgængeligt sprog på www.loesninger.dk og med henvisninger til eksempler på billige standardløsninger. Og du er selvfølgelig velkomen til at kontakte mig for et tilbud.
M.v.h.
Arne Skov
Det er korrekt. Man kan få Joomla CMS løsning fra 2000kr og op til 14000kr. Man kan selv vedligeholde Joomla = 0kr, eller betale sig fra dette.
Man kan vælge et gratiis design = 0kr i design, en template klub template (prof) = 250 kr, (hos nogle firmaer gratis, som fx. mig), eller helt egner templates som koster fra 4000kr.
Du er også velkommen til at spørge løs hos mig
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Så hvad er det helt præcis man betaler for ved dig, Stefan? Man giver altså 1750 for et standard design som man kan risikere at finde 100 andre steder på nettet?
Dine priser er misvisende, og umulige at konkurere med når du ikke skriver hvad folk betaler for. Du designer ikke hjemmesider du sætter et joomlasystem op og smider et standard design på som folk enten selv kan finde i et af de gratis templatekataloger eller vælge et af dem man kan købe hos de templateklubber du er medlem af.
Tilykke med de mange tilbud Mads Det er altid dejligt at have en masse at vælge imellem.
Gadensgaard, læs min hjemmeside hvis du ikke forstår det. Kan fornemme din vrede er over, at når jeg samligner vores priser, koster jeg en 1/4 af dig på nogle punkter.
Hvis du har mere kritik, som gerne er reelt mm. så skriv en mail til mig, på stefangranholm@gmail.com. At svine en til, er jo nemt, med en masse ukonkrete løgne. Smid en mail i stedet. Denne ufine måde at få sig selv til at fremstå som en engel og det bedste firma, er til at brække sig over.
Alle mine kunder er tilfredse, og de fleste siger også, det er overrasket over den billige pris.
vh
stefan
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Jeg undskylder hvis du forstod det som en sviner, jeg har bare flere gange ærget mig over at når folk skriver at de søger et nyt hjemmeside design mm så er du den første til at svare med et tilbud som egentlig ikke er det de søger. At du så også kan levere det de søger (til samme pris som mig) fremgår jo ikke af dine indlæg.
Igen undskyld meningen var ikke at svine nogen eller at få mig selv til at fremstå bedre, jeg har ikke engang lagt et tilbud i den her tråd hvis du kigger efter. Jeg lukker den diskussion i den her tråd, det er offtopic men du må gerne svare på mail@gadensgaard.dk hvis du har mere at tilføje.