Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån på 50-75.000kr

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Jeg er en studerende, som modtager SU samt har 2 deltidsarbejde - jeg tjener ca. 13.000kr efter skat..

Jeg har brug for 50-75.000kr til brug af noget privatforbrug samt leje af sommerhus..

Jeg har både spurgt min bank og diverse onlinelån selskaber, dog uden held. De vil ikke låne mig penge grundet jeg ikke tjener tilstrækkeligt, og derfor er de bange for at jeg ikke kan betale tilbage.. Jeg har købt en bil for ikke så lang tid siden - den har jeg købt for 150.000kr, som jeg kan stille som sikkerhed - det kunne man ikke gøre hos onlinelån selskaberne, derfor prøver jeg nu her!

Nu vil jeg spørge om der findes en privatperson eller en virksomhed, som har mulighed for at låne mig de penge, som evt. kan betales i løbet af ca. 5 år..

Det hele skal naturligvis foregå skriftligt.. 

PLEASE! Kom nu ikke med verdens mest latterlige kommentarer i form af, at jeg skal søge hos banken etc! Jeg vil kun have noget konstruktivt - OG EN SOM VIRKELIG KAN LÅNE MIG DE PENGE! Tak..

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke nogen som vil give dig et forbrugslån nå du er på SU, sælg din bil og køb en billiger bil til ca. 50.000 kr. Og brug så resten på det du skal

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Havde du ikke et tilsvarende indlæg i går eller forgårs, hvor beløbet bare var det dobbelte og sommerhuset skulle købes og ikke lejes?

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du tjener 13.0000 efter skat står du vidst også til at få et flot SU smæk :) du må skylde en hel del i forvejen, når banken ikke vil låne dig 75.000, med en månedsindtægt på 13.000 efter skat. Antager din bil er betalt af siden du tilbyder sikkerhed i bilen. Under alle omstændigheder tvivler jeg på du finder nogen her, der vil låne dig pengene... hvilket nok også er det bedste for både dem og dig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)