Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medlemmer til ny tænketank

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - først og fremmest.

Jeg søger medlemmer til stiftelsen af en ny tænketank som vil have fokus på forskning indenfor det biologiske felt.

Årsagen til jeg ønsker at stifte en tænketank: Jeg synes der mangler innovativ tænkning og kontroversielle forslag indenfor det biologiske felt. Der sker utrolig meget for tiden, især indenfor medicinverdenen. Selvom der sker meget, synes jeg at der er behov for nytænkning.

Før man melder sig, vil jeg gerne at man overvejer følgende:

- Det er IKKE et krav at du har en baggrund som uddannet biolog eller lign.

- Det er dog et krav, at du er meget interesseret i faget og ikke kun underemner

- Kan formulere sig

Jobbet er ulønnet og skal ses som passioneret arbejde.

Nu om tænketanken:

Vi kommer til at beskæftige os med at skrive artikler, rapporter og andre skriftlige produkter. Vi behandler et område af gangen og følger udviklingen gennem forskningsdatabaser, nyhedssider og andre relevante kilder. Groft sagt skal vi udarbejde produkter som kan komme til debat.

Jeg har endnu ikke færdiggjort hele ideen om tænketanken og derfor vil den/de personer der kommer med, få stor indflydelse på hvordan den skal formes. Derfor er ideen og omfanget af beskrivelsen løs og mangelfuld.

Om mig:

Jeg har ingen uddannelsesmæssig baggrund indenfor biologiens verden, jeg har dog en stor passion for det og en fremtid indenfor feltet. Jeg har en studentereksamen med naturvidenskabelig linje. Jeg er relativt godt inde i miljøet og læser en masse forskningsartikler af ren fornøjelser. Med mine unge 19 år, er jeg frisk på at give det en chance fordi jeg brænder for det og fordi jeg føler at der er mangel på det. Jeg har selv skrevet to populærvidenskabelige artikler, har dog ikke fået dem udgivet, da jeg ikke ønsker det.

Til dem af jer der synes det lyder spændende, send en privatbesked med nogen informationer om dig selv, eller nogen kontaktinformationer til fx. skype, email eller andet, så vi kan udveksle ord. Der er ingen alderskrav, kønskrav, erfaringskrav eller lignende.

Mvh.

Jonas Ilum S.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)