Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til vurdering af produkt og pris på webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 15. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Fra  bySocinski.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg er godt nok kommet lidt langt i processen hvor jeg står med nr. 2 version af en sko i ruskindslæder. Jeg har fået den lavet i 2 versioner, og har smidt nogle billeder op på mit website. Jeg har nu brug for lidt hjælp til at bedømme hvad i syntes om skoen men også hvad i syntes sådan en sko skal koste. Det er meget vigtigt at i laver en personlig bedømmelse, med dette mener jeg:

A. Hvis i ikke vil gå eller ikke syntes om sko'en fordi det ikke er jeres stil, så er det fint i ikke foretager jer mere

B. Hvis i stilmæssigt er til sådan en sko vil jeg gerne hører jeres mening om hvad i syntes om min model, og om de 2 farver den findes i.

C. Hvad syntes i om prisen. Er 699 ,- en fair pris.. For meget, for lidt... Og hvorfor?

Website: http://www.bysocinski.dk

Venligst ikke tag jer af tekst og billeder på sitet, er stadig under opbygning ;)

Håber i kan hjælpe mig, jeg vil sætte stor pris på det.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 15:49

Hej,

Jeg synes at skoene er ganske fede, og netop nogle farver som jeg nok selv ville vælge ud fra et større udvalg. Jeg har ikke vanvittig meget viden om sko-branchen, men synes da kr. 699,00 er en fornuftig pris.

Ved godt at siden er under opbygning, men alt bør nok fordanskes, så der ikke er engelske tekster og menupunkter.

Held og lykke med færdiggørelsen og markedsføringen.

Mvh. Mathias

Fra Holbæk
Tilmeldt 15. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Fra  bySocinski.dk Skrevet kl. 07:43

Kære Mathias

Tusind tak for dit input. Det glæder mig at høre din mening. Jeg skal nok få arbejdet på at få fordansken siden inden den kommer endligt i prod ;)

Rigtig god dag herfra og endnu en gang tak.

Mvh

Kamil

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)