Hej Aminoer Vi hos Hjælperne.dk står i den situation, at vi skal have et system eller nogle systemer, der skal hjælpe os i forhold til, det administrative arbejde vi har. Vi har først og fremmest brug for et system, der skal gøre det nemmere for os at håndtere vores medarbejdere. Hjælperne.dk formidler kontakt mellem ældre og studerende fra lokalområdet, hvor de studerende yder praktisk hjælp for de ældre. Vi har 11 studerende/ansatte fordelt i forskellige byer, hvor vi ud fra deres oplyste skemaer, skal finde den studerende der kan hjælpe den ældre, på det ønskede tidspunkt. Det er altså et slags booking- eller medarbejderhåndterings system vi søger. Derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre, om i kender nogle systemer, der kan håndtere dette på en god og effektiv måde? Venlig hilsen Mark Rune |
Hejsa Mark Rune
Der findes mange muligheder her så hvad der er bedst for jer afhænger rigtigt meget af detaljerne i jeres behov.
En simpel løsning kunne måske være det der hedder AppSheet - har bygger vi (mobile) løsninger direkte ovenpå regneark - jeg har lavet en lille video her der viser hvordan man simpelt kan lave en regneark + app til tidsregistrering: http://www.mhn-consulting.com/app-udvikling/app-sheet/simpel-tidsregistering-fra-app-til-regneark/ en sådan løsning kunne være et simpelt sted at starte
//Morten