Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktikplads - En bred generalist til din virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lyst til at arbejde og et drive, der ikke må gå til spilde.

Til dagligt studerer jeg handelsøkonom på erhvervsakademiet Sjælland, og i den forbindelse er jeg på jagt efter en virksomhed beliggende på Sjælland, hvor jeg kan starte på et 8 måneders lønnet traineeship fra ultimo august/primo september 2016. Allerede nu kan jeg fastslå, at jeg brænder for at lære mere, blot i praksis, inden for alle facetter i en virksomhed. 

Som person, er jeg den persontype, der reder sengen inden jeg forlader soveværelset og starter på en ny dag. Nu tænker du; hvorfor fortæller jeg det? Det gør jeg, fordi jeg gerne vil give dig et personligt billede af mig, som samtidig fortæller noget om hvordan jeg agere, når det kommer til arbejdspladsen og mine arbejdsopgaver. Når det kommer til arbejdsrelaterede opgaver, har jeg netop samme tendens til, at ville have det til, at se ordentligt ud, samtidig med at det er udført korrekt. Såfremt jeg elsker det jeg laver, så engagerer jeg mig fuldt ud.

Den virksomhed der åbner sine døre for mig, vil få en billig og effektiv elev der har drive for at lære og et gåpåmod til arbejdsopgaverne, som ikke findes hos anden individ, der kommer direkte fra arbejdsmarkedet til jer, da det er nyt for mig, men for ham/hende er det blot det samme.  

Jeg er studerende og går på uddannelse, hvilket gør, at jeg er ivrig efter at komme igang i praksis, samt at jeg er formbar, da der ikke har været placeret meninger og fremgangsmåder hos mig, som hos et individ, der har været på arbejdsmarkedet i flere år.

Grundet min faglige baggrund, og det intensive skoleforløb hidtil, kan jeg ses som en bred generalist, der kan arbejde i alle facetter i en virksomhed - dog vil jeg gerne arbejde med fokus på indkøb eller markedsføring/online kommunikation, da disse er mine specialefag. At have en elev som mig, gør dog at mulighederne er mange.

Min uddannelse gør, at jeg har viden inden for, samt kan bidrage med:

Salg og salgsplanlægning

• Daglig ledelse af en afdeling

• Udviklingsarbejde

• Kreativ problemløsning

• Skriftlig/online kommunikation

• Kundeanalyse

• Markedsføringsmateriale

Marketingplan

• Trivselsanalyse

• Nøgletalsanalyse

• Indkøb

• Logistik

• Leverandørvurdering

• Projekt- og teamledelse.

At ansætte mig vil ikke være en udfordring i dagligdagen, men derimod en billig og effektiv arbejdskraft til jeres virksomhed. Jeg vil bevise, at i ikke kommer til, at fortryde. 

Hvis dette indlæg, har vagt din interesse, vil jeg meget gerne have lov til, at fortælle mere om mig selv - sende mit cv til dig, og evt. se om vi passer sammen til et fremtidig samarbejde mellem virksomhed og studerende. Hvis det er således, at du gerne vil høre mere om min uddannelse, samt hvordan det forholder sig, når en virksomhed skal have en handelsøkonom i praktik, fremsender jeg gerne informationer til dig, som jeg har fået fra mit uddannelsessted. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)