Hej Amino'er Jeg driver en nystartet virksomhed, hvor jeg i høj grad lever af at sælge mig selv. (med fare for at det lyder forkert, but still...) Jeg er i gang med opbygningen af mit eget site og skal have et fuld size billede af mig selv på forsiden. Desværre er økonomien ikke til at betale mig fra det, så derfor tilbyder jeg i stedet at bytte jeres arbejdskraft for min egen. Jeg kan hjælpe jer med generel markedsføringsaktiviteter (online og offline). Jeg kan lave en analyse for jer, for at se om jeres hjemmesider fungere optimalt (bare rolig, jeg laver ikke selv hjemmesider...). Det kunne også være opsætning af kampagner, sparring i forhold til nye ideer etc. Det jeg søger: En frisør til at shine mig op :) En fotograf til at tage billeder (gerne skøre/skæve indgangsvinkler, men ikke krav) Jeg forestiller mig at vi efterfølgende kan have et samarbejde i et eller andet omfang og at I befinder jer på Fyn (Odense, midtfyn, Sydfyn) Kontakt mig bare for en uforpligtende dialog! Med venlig hilsen Anita |
Til frisører og fotografer! - Er I klar på en byttehandel
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)