Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er okay med gratis arbejde? Og skal det oplyses?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

I Danmark betaler vi skat og meget skat og der pålægges skat, gebyr osv på alt. Mon ikke snart der også kommer skat på gratis arbejde...?

Nåh men jeg skal høre jer ad. Jeg arbejder nogle gange gratis, da stedet ikke har råd til at hyre mig. Jeg ville jo helst have løn, men ved godt det nok ikke er muligt.

Skal jeg oplyse noget sted at jeg gør dette ?

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Blikfang.com:
Jeg arbejder nogle gange gratis, da stedet ikke har råd til at hyre mig. Jeg ville jo helst have løn, men ved godt det nok ikke er muligt.

Skal jeg oplyse noget sted at jeg gør dette ?
nej det skal du ikke. Du skal naturligvis ikke være på offentlig støtte af nogen art men ellers er det ikke ulovligt 

De som har din hjælp KAN få spørgsmål men kan jo så vise regnskabet og at alt slås ind på kassen eller faktureres og hvad der er af udgifter og det stemmer jo så og så har du ikke modtaget noget (sort) og hvis det er som firma du laver noget gratis - så må du også det - det vil jo kunne være reklame eller for at skabe goodwill - kommende kunder osv - Igen skal du bare have fuldt regnskab og kunne svare skat på at det ikke er noget med du får sorte penge for -  Så:

JA det må du

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)