Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa


vi er 2 kammerater der vil starte et internet auktion, på nettet, men vi har desværre ikke den store viden om web design, og hvor meget koster det at lave en sådan hjemme side ?, men vi har masser af ideer om hvordan den skal se ud osv. og hvor meget server plads skal man have, ?

 
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Først og fremmest skal i nok have en udvikler på sagen (enten involvere en direkte i projektet hvis i kan finde en der er med på idéen, eller alternativt betale jer til en - førstnævnte er naturligvis den billigeste løsning), og alt afhængig af hvor omfattende jeres projekt er vil vedkommende nok vide om i har brug for yderligere hjælp.

Det ville også være værd at undersøge hvad der findes af færdige produkter, evt. open source, da det sikkert vil være billigere for jer end at få udviklet et helt nyt system bare til jer.

Serverplads etc. bør du ikke tænke over før i har fastlagt hvilket system i skal benytte.
Jeg ved ikke om det er brugbart for dig, men der har tidligere været en lignende tråd:
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=81&forumID=34
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for hjælpen, nu har vi da lidt at gå videre med,
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hr. Hansen!


 

Lige et par ideer jeg tænkte på - jeg tror at det er vigtigt når du laver en internet auktion, at du kigger på dine kommende konkurrenter (qxl & ebay mm.), ser hvad de tilbyder og finder ud af hvad du vil gøre for at skille dig ud fra dem.

Det er klart at du må lave en del, der minder om det dine kommende konkurrenter tilbyder, men jeg mener også at det er vigtigt at du finder noget originalt eller nogle gode specielle features som de ikke har, kort sagt hvad kan du tilbyde som de ikke kan?

 

Det kunne f.eks. være, at man får det at vide via sms når nogen har budt på ens vare.

Men det er jo helt op til dig!


Held og Lykke
mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)