Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til køb af PC :)

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Lyder godt :) Tror det er den jeg går efter :) Så kan skærmen vente lidt. Har j oen PT. PRoblemet er t jeg gerne ville have computeren id på værelsem hvor jeg kun har plads til en Fladskærm. .

nå, men Tak for hjælpen :D  Det har virkeligt hjulpet :D 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 02:00

Anders :):

Hmm.. Da røg mine Computer PLaner i Vasken hah :D :D Han godt nok ikke forventet at et Foringet bundkort skulel kunne betyde så meget med alt den ummilbart gode hardware, men som du nævnet står det da ikke engang.

En bil med sørens god motor, sørens gode hjul og sørens gode sæter kører heller ikke så godt uden ophæng :)

I øvrigt, hvis bundkortet ikke er nævnt, så køb ikke maskinen.. spild ikke engang din tid på at skrive til dem..

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 13:43

GEFORCE 8800GT 512MB DDR3, INTEL CORE2DUO E6750 CPU (2x2.66GHZ), DUALCHANNEL DDR800 OSV..

Der er faktisk ca. samme konfiguration som min søn endte med at købe. Forskellen er et Asus P5K SE bundkortet i stedet for Gigabyte bundkortet samt et Geforce 8800GTS 640MB i stedet for et 8800GT 512 MB. Prisen for 3 måneder siden var 6.600 DKK.

Min søn startede med at kigge på de dyrere modeller med 8800GTX grafikkort samt hurtigere processor, men jeg fik ham overbevist om, at man ofte kommer til at betale for dyrt for det, hvis man vælger den absolut nyeste teknologi.

Så jeg synes, at det er en absolut fornuftig konfiguration, som du er kommet frem til ;-) 

Tilmeldt 6. May 07
Skrevet kl. 15:01

elund.dk:

GEFORCE 8800GT 512MB DDR3, INTEL CORE2DUO E6750 CPU (2x2.66GHZ), DUALCHANNEL DDR800 OSV..

Der er faktisk ca. samme konfiguration som min søn endte med at købe. Forskellen er et Asus P5K SE bundkortet i stedet for Gigabyte bundkortet samt et Geforce 8800GTS 640MB i stedet for et 8800GT 512 MB. Prisen for 3 måneder siden var 6.600 DKK.

Min søn startede med at kigge på de dyrere modeller med 8800GTX grafikkort samt hurtigere processor, men jeg fik ham overbevist om, at man ofte kommer til at betale for dyrt for det, hvis man vælger den absolut nyeste teknologi.

Så jeg synes, at det er en absolut fornuftig konfiguration, som du er kommet frem til ;-) 

Okay :) Så må jeg bare se om jeg kan få min mor overtalt til Nethandel igen. Det er hende der Har dankort, jeg er kun 14.  Et 8800 GT Skulle nok kunne klare sig et godt stykke tid endnu :). Er glad for at høre at du har haft en god erfaring med dem. Så har jeg et godt eksempel at vise min mor :D 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 17:06

Okay :) Så må jeg bare se om jeg kan få min mor overtalt til Nethandel igen. Det er hende der Har dankort, jeg er kun 14.  Et 8800 GT Skulle nok kunne klare sig et godt stykke tid endnu :). Er glad for at høre at du har haft en god erfaring med dem. Så har jeg et godt eksempel at vise min mor :D 

Topdata har I vores tilfælde leveret en computer der virker :-)

Hvordan deres service er - i tilfælde af problemer med en computer - kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om ;-)

Hvilke dårlige erfaringer har du egentlig gjort mht. til nethandel? (Du behøver ikke nævne firmanavne.)

Tilmeldt 6. May 07
Skrevet kl. 17:54

elund.dk:
Hvilke dårlige erfaringer har du egentlig gjort mht. til nethandel? (Du behøver ikke nævne firmanavne.)

Jo.. kan da ligeså godt nævne firmanavne. Så er i da advaret

Hos www.macca.dk  Købte jeg en 49 cc Sort Pocketbike. Da jeg fik varen var den Defekt, ville ikke starte, der manglede desuden en fodpedal.

Macca ville ikke Sende mig en ny pocketbike. De synes der imod at jeg på egen hånd skulle finde uf af hvad der var galt og få tilsnedt dele. har nu opgivet at tale macca til fornuft, jeg fandt ud af hvad der var galt, 1 uge feter var den gal igen. Og sådan bliver det ved. Pocketbikes er noget lort gennerelt har jeg så senere erfaret mig. Men det er trosalt nemmere at få klaget når man køber varen í sin lokale forhanlder, end over internettet.

www.morfars.dk Købte jeg et par Fjernstyrede hellikoptere. Den ene hellikopter var defekt fra starten. Heldigvis var Morfars.dk's service iorden, og de snedte mig en ny.

Derfor er min mor ikke så meget for nethandel. Har dog prøvet at forklare hende at servicen jo var iorden hos morfars, Og at man bare skal sikre sig at det er iorden hos det firma man køber ved.

Tilmeldt 6. May 07
Skrevet kl. 18:19

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:44

En af ungerne fik en mp4 afspiller fra macca.dk den var defekt og der var virus på da vi satte USB forbindelse til PCen til.

Ikke lige super nice sted efter min mening.

Tilmeldt 6. May 07
Skrevet kl. 20:13

Ronnikc:

En af ungerne fik en mp4 afspiller fra macca.dk den var defekt og der var virus på da vi satte USB forbindelse til PCen til.

Ikke lige super nice sted efter min mening.

Det lyder bestemt ikke rart.  Nettet vrimler jo nærmest med Svindlere! 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:53

Det hører jo heldigvis til sjældenhederne - eneste dårlige erfaring jeg nogensinde har haft med nethandel.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)