Til ens virksomhed, hvadsyntes i så at "hovedmailadressen" skal hedde? |
Info@ eller mail@ de fleste bruger info@
Til ens virksomhed, hvadsyntes i så at "hovedmailadressen" skal hedde? |
Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!
Info er bedst, fordi adressen kan staves af alle aldre og fungerer både i danmark og internationalt. Og JA - den er kedelig, men den fungerer og det er vel det vigtigste. |
Jeg ville nok også vælge info@ |
Kristian Ole Rørbye
Når det er en med flere kontaktpersoner, vil jeg også som hovedadresse bruge info@ Jeg er enig i, at hej@ ol ikke virker seriøs, så den synes kun at være du' hvis du sælger noget meget kreativt så som stand ups komikere:) Men du skal helt sikker også have særskilt mail på kontaktpersonerne, da det gør det nemmere at huske. Jeg kan i hvert fald se, at jeg har svære ved at huske dem, som har mailadresse info@, da der er så mange af dem, og det er rare, når jeg begynder at skrive mailadressen og computeren straks foreslår den rigtige mailadresse. Men som sagt vil jeg anbefale den kedelige sædvanlige som hovedmailadresse fremfor en sjov kreativ
|
Hej! Jeg bruger selv info i min firma mail, det er simpelt og noget alle kan huske |
Det gør jeg faktisk ![]() |
Tak for svar allesammen. |
Hi hi - burde måske have læst din profil inden jeg svarede hi hi I stedet for info@debeo.dk kunne man som hoved-mailadresse også vælge debeo@debeo.dk og ja når det nu lige er inden for denne branche kan man nok godt tillade sig at være lidt mere kreativ, men så synes jeg at det nok mere var med virksomhedsnavnet |
Hej Per, Jeg stod med samme overvejelser, men endte til sidst med at vælge kontakt@ som jeg fandt en anelse mere personlig og vedkommende end info@, som jeg synes er lidt kønsløs. Men såfremt det er en virksomhed, der også kan tænkes at trække internationale kunder vil det selvfølgelig være fornuftigt at holde den til info@. |