det ved kun du jo - Det du SKAL kræve er: Personlig legitimation for dig som ejer og person der laver ny konto - kørekort/pas og sygesikringsbevis. Billed legitimation som skal kontrolleres med anden form for legitimation som det ønskede Registreringsbevis for selskabet som vel var ApS. Formål med konto = lille forretningsplan eller andet lignende og Omfang = budget eller tilsvarende - og de skal skriftligt dokumentere alle disse ting og have kopi af alt (pas osv) i deres compliance - Ellers er det bøde ved en kontrol. Hvad de fik, ved kun du, jeg skriver det bare for at folk skal vide, at det ER krav som banker skal stille og at de kan få mio bod for ikke at overholde disse rutiner - hvilket mig bekendt alle normale banker er 100% opmærksomme på. Det gælder ikke kun nye kunder - bankerne havde 2015 til at sikre det også for alle eksisterende - personlig og firma kunder ved nye produkter vh John Hannover |
Cookie - John Hannover:det ved kun du jo - Det du SKAL kræve er:Tobias:Cookie - John Hannover:den lille bank ville stå til en meget stor bøde hvis den ikke stillede krav om fuld legitimation (pas og sygesikring for dig personligt og reg.attest for selskab mm) + formål med konto og omfang af forventet brug (også penge ind).Tobias:en lille bank som ikke stillede andre krav end at der altid skulle være plus på kontoen og at jeg selv skiftede(privat) til den bank.De fik vel den fulde legitimation ved at stillet kravet om at jeg personligt skulle være kunder der :)
Personlig legitimation for dig som ejer og person der laver ny konto - kørekort/pas og sygesikringsbevis. Billed legitimation som skal kontrolleres med anden form for legitimation som det ønskede
Registreringsbevis for selskabet som vel var ApS.
Formål med konto = lille forretningsplan eller andet lignende og
Omfang = budget eller tilsvarende - og de skal skriftligt dokumentere alle disse ting og have kopi af alt (pas osv) i deres compliance -
Ellers er det bøde ved en kontrol. Hvad de fik, ved kun du, jeg skriver det bare for at folk skal vide, at det ER krav som banker skal stille og at de kan få mio bod for ikke at overholde disse rutiner - hvilket mig bekendt alle normale banker er 100% opmærksomme på.
Det gælder ikke kun nye kunder - bankerne havde 2015 til at sikre det også for alle eksisterende - personlig og firma kunder ved nye produkter
vh John Hannover
Jeg leverede Kørtkort og sygesikring fra hele bestyrelsen(3 personer) samt registrerings bevis fra ergversstyrelsen.
Intet budget eller forretnings plan, jeg fortalte bank rådgiveren at jeg skulle udvikle og sælge online software. Det fatter de jo alligevel ikke.
Kan vi(virksomheds ejere) blive straffet hvis bankerne ikke opfylder kravene, hvilket jeg tydeligvis ikke har gjort, da jeg ikke har afleveret budget eller forretnings plan.