Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til video-site med unikt indhold

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere haft et videosite, men det var besværligt at uploade til, og det blev angrebet af hackere, og så fik jeg aldrig sat det op igen. Jeg kunne derfor godt tænke mig gode råd og hjælp til Video-site med masser af godt og unikt indhold.

Jeg tænker, at det skal bygges op i Wordpress, og jeg regner med, at videoerne skal loades op hos Vimeo. Jeg har omkring 2.000-2.500 minutters unikt materiale, som fylder temmelig meget.

Hvis det bliver til noget, så skal der vælges et Wordpress Theme, og det skal tale sammen med Vimeo. De kommercielle muligheder skal også vurderes. 

Jeg kunne nok godt tage penge for indholdet, men jeg vil måske hellere lægge det ud gratis, mod at brugerne skal logge ind for at se det. Det giver muligheden for at samle en masse, som jeg kan sende nyhedsbreve ud til.

Jeg skal naturligvis have adgang til at lægge videoer på – måske kan det komme på tale at alle brugere, der er logget ind, skal kunne lægge deres videoer på.

Jeg tænker også, at det skal være muligt at vurdere og kommentere videoerne.

Lyder det helt urealistisk for en, der laver det her i sin fritid og dermed ikke har verdens største budget? Eller er der bedre måder at gøre det på?

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Har du kigget på Youtube Red(ikke det samme som RedTube). Der tjener du en lille mønt på at lave videoer. Jeg ved godt at det er lidt skævt i forhold til dit forslag, men en mulighed for at gøre det i din fritid til ingen eller næsten ingen penge :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Tak for dit svar. Jeg har lige tjekket Youtube Red ud, og der stod, at det ikke var tilgængeligt i Danmark. 

Måske har jeg formuleret mig lidt forkert, for selvfølgelig vil der være et budget til det, hvis jeg beslutter mig for det. For det skal laves, og det skal laves ordentligt.

Mange hilsner
Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Hej Tobias,

Tak for dit svar. Jeg har lige tjekket Youtube Red ud, og der stod, at det ikke var tilgængeligt i Danmark. 

Måske har jeg formuleret mig lidt forkert, for selvfølgelig vil der være et budget til det, hvis jeg beslutter mig for det. For det skal laves, og det skal laves ordentligt.

Mange hilsner
Mads

Ja, jeg slå lige min VPN fra, jeg kan godt se at Youtube Red ikke virker i DK. Det må du undskylde.

Du skal nok finde en Wordpress udvikler som kan lave de "små ting" som du efterspørgere :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må lede efter en udvikler, der kan hjælpe mig :-) 

Det kunne jo være, at der var en, der havde nogle gode råd, inden jeg gik i gang med det hos en udvikler. Hvis der er nogle, der har gode råd - eller kan lave det, så er man selvfølgelig velkommen til at kontakte mig.

Mange hilsner
Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oprettede det forleden dag som opgave på freelancer her på Amino. Jeg har fået nogle rigtig gode bud, men kan naturligvis altid bruge flere bud. 

Mange hilsner
Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)