Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

handelskøb ????

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ville høre om det er muligt at fortryde sin indgået aftale som man har gjort, da jeg bestilte en ny webshop var men forhåbninger om at 

firmaet kunne levere en shop som ville står ud fra de andre er det beskrevet men det der er lavet lever overhovedet ikke op til mine forventninger , jeg føler personlig der er gabt over et design af en webshop som firmaet ingen erfaring har med dette koncept.

der er intet indbetalt på projektet, ja der er leveret lidt billeder til firmaet men ellers intet andet.

og vi har intet på skrift rigtigt ud over der er sendt et udlæg ud på hvad shoppen skal have af funktioner , alt kommunikation er forgået pr telefon ellers 

og i det korte i det lange har jeg fortrudt min aftale med firmaet ....

er det bare badluck for mig eller kan jeg bakke ud uden problemer

Jannik

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12926
Skrevet kl. 16:13

Du har ikke nogen mulighed for at fortryde dit køb, Men mener du der er fejl eller mangler kan du altid lave en indsigelse til firmaet, dette skal jo ske hurtigst muligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17

det handler jo vel i bund og grund i om du ikke er enige i tingene der er udført, man kan vel sige en mundtlig aftale der er indgået er lige så bindende som en skriftlig, men på den mundtlig side er det svære at bevis fra begge sider om der er indgået en aftale på en handlen.

Mundtligt kan man jo så bestride at man har indgået aftalen da den ikke findes på skrift.

skriftligt kan man jo ikke løbe fra sådan lige

Steen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)