|
Hejsa allesammen, Jeg går lidt og leger med tanken om, at få produceret en ny type færdigret - ferskvarer vel og mærket. Jeg har dog et par spørgsmål i den forbindelse, som jeg håber, der er nogle kloge hoveder, der kan svarer på :-) Og lige så der ikke er nogen misforståelse, er tanken umiddelbart, at det skal være B2B. Er der producenter i Danmark der evt. vil stå for produktionen? Enten ved at jeg står for kapitalen eller ved simpelthen at sælge en del af overskuddet til producenten. Sidst nævnte ville nok først kunne lade sig gøre, hvis produktet bliver en stor succes. Alternativt skal jeg jo leje mig ind i et industrikøkken, hvor jeg selv kan producere produktet, pakke det osv. for derefter at sælge det til butikkerne. I den forbindelse vil der selvfølgelig være diverse godkendelser, der skal træde i kraft. Er der ellers noget jeg bør være opmærksom på som jeg måske har overset? Eller mangler I info, skal I endelig fyrer løs! På forhånd tak for hjælpen :-) Landa |
Og måske det med B2B alligevel gav lidt forvirring.. Pensler det lige helt ud! Meningen er, at jeg vil producere til supermarkederne, der så skal videresælge til kunder.
Bliv gratis medlem