Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en programmør og medejer til social mode portal

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 28. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg søger en programmør og medejer til Hypeustyle  http://www.hypeustyle.dk

Virksomheden er en social mode portal, som viser de nyeste produkter fra mine samarbejdspartnere.
Brugerne har mulighed for at følge deres yndlings brands samt følge andre brugere for på den måde at holde sig opdateret med hvad der er nyt, inden for hvad vedkommende gerne vil se.
Hvis en bruger syntes et produkt virker interessant, kan brugeren trykke og komme direkte ind og købe produktet.
Det skal understreges at Hypeustyle ikke er en tilbuds hjemmeside, jeg stræber efter at kunne vise de nyeste produkter for kendte brands som rammer min målgruppe bedst som er drenge og piger på 15-25 år. Indtægt vil komme via reklame opslag og månedlig betaling for webshops som får vidst produkter frem. 
Problemstillingen er lavet ud fra, at det er blevet en jungle at finde tøj på nettet, enten har en webshop over 300 forskellige brands eller er det små niche webshops. 
Hypeustyle samler de produkter sammen som passer bedst ind til målgruppen og gør det nemmere for brugerne at følge med i de nyeste trends.
Det er her hvor Hypeustyle hjælper forbrugeren med at give dem mulighed for at følge de brands vedkommende føler sig interesseret i, så fremadrettet kan forbrugeren logge ind på sin profil og se de nyeste produkter for de brands de gerne vil se.
Hjemmesiden blev lanceret d. 30 december 2015 og siden da har den haft 1300 besøgende med et gennemsnit på 4,5 sider per besøg, jeg ved godt det er et meget lavt tal, men har heller ikke brugt penge på markedsføring, da mange samarbejdspartnere var nød til at se selve sitet i gang før de kunne være med. Aftalerne med mine Samarbejdspartnere er at de er der gratis i opstarts fasen så hjemmesiden kan få sit rette fundament.
Jeg mener at hjemmesiden har potentiale til at blive en rigtig god forretning.

Hjemmeside specifikationer:
Wordpress med Pinclone tema.

Brand specifikationer:

Der er 200+ registreret brugere på selve websitet
Facebook side https://www.facebook.com/Hypeustyle/?fref=ts
Der vil blive samarbejde med en herre blogger og en kvinde blogger som fremadrettet vil stå for nyhedsopslag for Hypeustyle. 
Dags dato 26 januar 2016 har jeg 11 samarbejdspartnere som ser stor potentiale i hjemmesiden.
http://hypeustyle.dk/samarbejdspartnere/

Jeg har startet projektet selv og står alene med det indtil videre og arbejder i gennemsnit 20-25 timer om ugen på hjemmesiden. 
Der er ikke penge endnu, til at man kan få udbetalt løn, da jeg indtil nu har arbejdet på at bygge brandet og hjemmesiden op, og skabe det bedste udgangspunkt for at skabe en forretning.
Projektet er stadig i udviklings fasen, hvor jeg helst ser at hjemmesiden får en optimering med hjælp fra dig. Hvor derefter vi kan gå sammen ind i næste fase og gøre Hypeustyle til en forretning. 
Hvor stor en andel af virksomheden du vil få, kommer an på hvor meget arbejde du vil/kan ligge i det, og vil være noget vi må tage en snak om.
Jeg forventer du kan programmere og tilpasse i nuværende tema.

Hvis du finder ovenstående interessant og ser muligheder i projektet, er du velkommen til at kontakte mig for nærmere oplysninger på kontakt@hypeustyle.dk 

Med venlig hilsen

Tim

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)