Jeg har brug for hjælp (= en 50/50 partner) til at udvikle teknikken bag min idé, som involverer et accelerometer og tilhørende elektronik. Det drejer det sig om trafiksikkerhed. Der er endnu ikke andet end en velgennemtænkt ide, men potentielt er der tale om en særdeles effektiv forbedring af sikkerheden ved tæt kørsel, som samtidig vil give en væsentlig reduktion i stop-n-go trafik. Du har forstand på teknikken og bliver motiveret af tanken om at vi kan udvikle et patent, som potentielt er mange millioner værd. Du kan sætte elektronisk styring op ift. uddata fra accelerometret. Desuden bilver du ikke svimmel ved tanken om at vi potentielt skal lave omfattende dokumentation til en patentansøgning. Jeg er selv cand.merc. og har forstand på forretningsmodeller, innovationsprocessen og økonomi, for ikke at tale om ledelse og strategi. Jeg har p.t. fuldtidsbeskæftigelse som gymnasielærer (Virksomhedsøkonomi, Innovation, IT og Organisation). Derfor har jeg særligt til sommer tid til at rykke på konceptet. Lad os mødes og diskutere mulighederne over en NDA og en kop øl :-) Hilsen Ulf
|
Ingeniørpartner søges til elektronik
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)