Hej Thomas. Mange tak for dit svar og undskyld den sene tilbagemelding. Jeg benytter Google Webmaster tools, og der skriver Googlebot last successfully accessed your home page on Jan 19, 2008. Den forrige information hed d.17. Dec 07, så det er jo ca. en måned.... Det er muligt at jeg ikke tolker disse oplysninger korrekt, men håber du kan rette mig hvis min antagelse er forkert. Jeg har nu oploadet et sitemap og opdateret metadata - og afventer nu resultatet. Tak for dine gode forslag. Mvh. Mira |
Feedback søges!
Mira Juhl Spanggaard :: fair trade legetøj :: julegaver :: fødselsdagsgaver:: dåbsgaver
|
Hej Mira Hold da op hvor er der sket meget siden du startede denne tråd. Din shop ser meget mere prof ud.....hvad syns du selv.... er du glad?? og vigtigst af alt ......får du kunder? |
Hej Yuki. Tusind tak for din feedback - den er meget værdsat! Kunderne står ikke ligefrem i kø, men jeg har et par ideer der skal afprøves - og så tror jeg det vender :-) (Optimisme er vist obligatorisk i denne branche... ) Jeg er selv glad for designet nu - men finpudser stadig. Ha' en rigtig god weekend. Venlig hilsen Mira |
Mira Juhl Spanggaard :: fair trade legetøj :: julegaver :: fødselsdagsgaver:: dåbsgaver