Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Mange tak for dit svar og undskyld den sene tilbagemelding.

Jeg benytter Google Webmaster tools, og der skriver Googlebot last successfully accessed your home page on Jan 19, 2008.

Den forrige information hed d.17. Dec 07, så det er jo ca. en måned....

Det er muligt at jeg ikke tolker disse oplysninger korrekt, men håber du kan rette mig hvis min antagelse er forkert.

Jeg har nu oploadet et sitemap og opdateret metadata  - og afventer nu resultatet.

Tak for dine gode forslag.

Mvh. Mira

Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:09
Der er altså noget helt galt med din side's layout. Der er et par huskeregler når det gælder layout, og een af dem er at man skal prøve at "binde" det hele sammen som en helhed. Hvis vi nu tager teksten som eksempel, så har du stort set formået at holde det hele i den samme skrifttype. Og det er ganske godt i det store hele, man KAN godt bruge flere typer, men det kan meget hurtigt gå galt. Men så alligevel, din side er fyldt med forskellige skriftstørrelser, noget i forskellige farver, noget der scroller, noget der står til venstre og noget der er centreret. Det er det der ikke duer for din side. Med hensyn til tidligere kommentarer om manglende farver, ja, jeg er enig. Men det er især kontrasten der mangler. Desuden kan jeg da nævne at i min browser (Safari) er der altså endnu mere galt med layoutet en der (forhåbentlig) er for Internet Explorer brugere. Headeren er nærmest ikke-eksisterende (kun en "streg"), og menuen til venstre er strukket fra top til bund af siden. Håber det kunne hjælpe lidt. :)
Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:08

Hej Mira

Hold da op hvor er der sket meget siden du startede denne tråd.
Jeg er da helt vild med de små hjerter i baggrunden, hvor er det bare blevet godt!

Jeg har lige et par småting....siderne "vaskeklude" "tøjvask" og "køkken og bad" er smallere end resten, tag lige og få det rettet.
Du har nogen meget mørke billeder, er det nogen du selv har taget? Du skulle prøve om ikke du kan lysne dem så de ikke skiller sig så voldsomt ud fra de andre.

Din shop ser meget mere prof ud.....hvad syns du selv.... er du glad?? og vigtigst af alt ......får du kunder? 

Yuki – stille som sne?? http://www.yuki-design.dk post@yuki-design.dk
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:17

Hej Yuki.

Tusind tak for din feedback - den er meget værdsat!

Kunderne står ikke ligefrem i kø, men jeg har et par ideer der skal afprøves - og så tror jeg det vender :-)

(Optimisme er vist obligatorisk i denne branche... )

Jeg er selv glad for designet nu - men finpudser stadig.

Ha' en rigtig god weekend.

Venlig hilsen

Mira

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)