Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for råd vedr reklamerationsret med leverandører

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en fysisk butik med salg af kjoler. En af mine leverandører har sendt nogle kjoler til mig d.1/12
Varene er udsalgsbare. Jeg har haft kontakt med leverandør som også har erkendt problemet med varen, MEN han ønsker ikke at få varen retur, fordi han har flere på lager som han heller ikke kan sælge ??

Hvad er mine rettigheder ??
Jeg ønsker ikke at betale for disse
vare, når jeg ikke kan sælge dem ?

Håber i har et godt råd

Mvh Heidi

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har betalt for dem endnu, så ville jeg heller ikke betale en krone hvis varerne ikke er i orden, så må grossisten tage dem retur, det er ikke dit problem at han har flere han ikke kan komme af med.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu står der intet om at varerne er defekte, men bare ikke til at sælge!

Tror OP bliver nødt til at beholde kjolerne og sælge, eller forære væk og selv tage tabet.

Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

De er ikke betalt

Problemet er kjolen er kort kort og pasformen ikke er korrekt.

Det er min plan at returnere dem,
men ville høre om der er regler for dette. Så jeg ikke ender med en dobbelt fragtudgift

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvad står der i leverandøren slags og leveringsbetingelser med hensyn til fejl og mangler?

Bed i givet fald din leverandør om selv at forestå afhentning.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)