Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har stort kapital til investering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jul 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Godaften kære amino brugere.

Jeg har nu været selvstændig i et år. Har nydt meget af min investering for ca et år siden i sandwich forretning. Nu har jeg solgt det og har tredoblet min formue. Jeg står lige nu med et stort kapital (250.000) , men mangler investeringsmuligheder.

Hvad har I af investerings ideer?

Mvh Alan

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:38
Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 17:12

Hej Alan,

Med al mulig respekt, så er 250.000,- altså ikke stort kapital som sådan? :) Som jeg læser det, så har du opbygget en hvis erfaren med sandwich-bikse? Hvad med at du brugte den viden, og åbnede en mere, et andet sted da?

- Erdal

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 17:35

Dit indspark virker en kende arrogant. 250.000 kroner er måske ikke så meget for dig, men mange er startet på meget mindre - og fået succes med det. Særligt hvis investeringen tredobles på et år.

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:17

Inden for hvilke brancher har du tænkt dig at du vil investerer? Jeg har et par webshop projekter, som er klar til at blive skudt igang. De har alle stor potientiale. Desværre har tid/økonomi sat dem på standby. Du er velkommen til at sende en besked hvis du vil vide mere om projekterne.

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jul 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:32

Hej Kim. 

Jamen jeg er lidt åben omkring brancher. 

Om mig selv kan jeg fortælle, at jeg er utrolig servicemindet. Jeg er målrettet, og vil egentlig springe ud i større projekt(er). Jeg havde en sandwich-bar, hvor jeg har rigtig meget succes. 

jeg er åben for at høre hvad du har af projekter. 

Du kan også kontakte mig på Alanabdo@live.dk

mvh Alan Abdo

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)