Godaften kære amino brugere. |
Opret dig på http://www.amino.dk/kapital/
Godaften kære amino brugere. |
Hej Alan, Med al mulig respekt, så er 250.000,- altså ikke stort kapital som sådan? :) Som jeg læser det, så har du opbygget en hvis erfaren med sandwich-bikse? Hvad med at du brugte den viden, og åbnede en mere, et andet sted da? - Erdal |
Dit indspark virker en kende arrogant. 250.000 kroner er måske ikke så meget for dig, men mange er startet på meget mindre - og fået succes med det. Særligt hvis investeringen tredobles på et år. |
Inden for hvilke brancher har du tænkt dig at du vil investerer? Jeg har et par webshop projekter, som er klar til at blive skudt igang. De har alle stor potientiale. Desværre har tid/økonomi sat dem på standby. Du er velkommen til at sende en besked hvis du vil vide mere om projekterne. |
Hej Kim. Jamen jeg er lidt åben omkring brancher. Om mig selv kan jeg fortælle, at jeg er utrolig servicemindet. Jeg er målrettet, og vil egentlig springe ud i større projekt(er). Jeg havde en sandwich-bar, hvor jeg har rigtig meget succes. jeg er åben for at høre hvad du har af projekter. Du kan også kontakte mig på Alanabdo@live.dk mvh Alan Abdo |