Hvordan får jeg et link i min profil? Det gør du ved at skrive html-koden: <a href ="http://www.det_domæne_du_vil_linke_til.dk">Den tekst man skal kunne klikke på</a>
...okay, det har jeg så prøvet og er godt klar over, at jeg har gjort det forkert, for det virker ikke.
Hvad skal jeg skrive præcis, hvis jeg ønsker et aktivt link til www.froebutikken.dk ligesom Dimitri og Jesper Jørgensen har ?
Og hvordan får Kejseren "Hoskejseren" til at ligge der i alle regnbuens farver ?
De hjerteligste hilsner
Diane
www.froebutikken.dk
De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.
Tak for det - skal prøves af, når juleænderne er ordnet..... men hvordan kommer der så til at stå noget andet "ovenpå" ->f.eks ligesom ved dig Rasmus, hvor der står "Junk de luxe" og "indenunder" ligger Trendlovers. Eller bliver det for kompliceret ?
I ønskes under alle omstændigheder en rigtig glædelig jul.
Tak for det - skal prøves af, når juleænderne er ordnet..... men hvordan kommer der så til at stå noget andet "ovenpå" ->f.eks ligesom ved dig Rasmus, hvor der står "Junk de luxe" og "indenunder" ligger Trendlovers. Eller bliver det for kompliceret ?
Sæt et <br /> ind som mellemrum i din kode. Altså efter det første link.