Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få din virksomhedsnavn ud i verdenen - BILLIGT!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Det er efterhånden noget tid siden jeg har skrevet på Amino, da jeg har haft travlt med mit firma som jeg startede op for 1,5 år siden.

Jeg har på grund af erfaringer med dette firma kommet på et tilbud til netop DIT firma, så du kan få eksponeret dit navn nemt, hurtigt og billigt!

Nemlig klistermærker med dit logo på, for den lille pris af helt ned til 2 kroner stykket i størrelser op til 137 centimeter i bredden! Disse bliver lavet i printfolier der er speciallavet til at kunne være udenfor i op til 5 år, samt blæk der kan modstå samme uv-bestråling, samt vind og vejr den end måtte blive udsat for.

Brug disse klistermærker på jeres forsendelser, på jeres pc'er, til at sende med til kunder, eller blot til at klistre op alle steder i går hen! :-) Det gode ved dette tilbud er at du netop ikke skal købe for 1000 eller 10.000 kroner klistermærker af samme type, men blot for en mindstepris på 500 kroners bestillinger pr. gang (hvilket kan svare til 250 klistermærker der kan laves og leveres til dig inden for en uge :-))

Skriv en besked til mig, eventuelt med størrelser og mængde du kunne tænke dig, og så kan jeg give dig et perfekt tilbud! Disse bliver pakket, sendt og produceret af mig personligt, så du kan regne med en personlig kundeservice, samt ordenlig kvalitet!


Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)