Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DubLi Network - hvad tænker I?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg ved, at dette har været oppe at vende før, men det er for mig relevant lige nu, så derfor vil jeg høre jeres mening: 

Hvad er jeres erfaring med DubLi, hvis I har været involveret? 

Jeg har researchet lidt på nettet og er undervejs stødt på delte meninger om det. 

Èn af mine nære veninders far arbejder med det, så han var meget interesseret i at få mig med på holdet. 
Umiddelbart er han meget troværdig mv., men han viste mig deres præsentationsvideo, hvorefter jeg blev lidt skeptisk. 

Er det blot tom snak mht. de store penge, man kan tjene, ved at agere "BA" for dem? 
Er det virkelig en virksomhed med så stor potentiale? 

Jeg er blevet inviteret til et møde på tirsdag, hvor jeg skal høre noget mere om det. Dog er jeg interesseret i at høre jeres erfaringer, for umiddelbart virker det da til, at ret mange lever godt af at arbejde for dem. 



Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna,

Når nogle skriver at jeg kan tjene store penge let og hurtigt, så stopper jeg med at læse med det samme.

Dubli har været præsenteret i Luksus Fælden op til flere gange og hver gang har det kostet dem flere penge end de har tjent.

Jeg har aldrig selv rørt ved det, men ud fra hvad reklamerne visser, så vil jeg aldrig spilde hverken tid eller penge på yderligere.

Igen, jeg har ikke et indgående kendskab til om det overhovedet kan lykkes, så prøv at regn på hvad det vil koste at starte, hvor meget du kan tjene osv...

Held og lykke :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias. 

Jeg er helt med på at man skal holde sig langt væk, når folk reklamerer med at der kan tjenes store penge let og hurtigt. 

Dog sagde min venindes far, at det tager tid at bygge op, så det var egentlig derfor, jeg tvivlede. 
Som sagt lever han jo egentlig pænt af det, men jeg havde bare behov for at høre folks mening herindefra. 

Jeg husker ikke at have set det i Luksusfælden, men jeg mindes at have læst, at det blev vist i "Kontant".

Tak, jeg må gøre mig mine egne erfaringer. Det er dog langt fra sikkert at jeg går ind i det - jeg var bare nysgerrig, hvilket jeg så ofte er ;-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)