Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyuddannet datamatiker søger fuldtidsstilling i Esbjerg-omegn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino

Mit indlæg har måske ikke så meget med iværksætteri at gøre, men da jeg ved der er en del IT virksomheder på Amino, tager jeg chancen.

Sagen er nemlig den at jeg afslutter min uddannelse som datamatiker på Erhvervsakademi Sydvest i Esbjerg her d. 29 januar, så jeg står fra d. 1 februar og mangler en arbejdsplads, hvor jeg kan udfolde mine evner og færdigheder på fuldtid Wink
Jeg har ikke et decideret ønske til min kommende stilling, så om det indebære web, mobile eller desktop (frontend eller backend) er underordnet. Mit interessefelt er rimelig bredt, så jeg er rimelig åben.

Gennem min tid på uddannelsen har jeg stiftet erfaring med bl.a.
- ASP.NET MVC (inkl. EntityFramework)
- Android
- SQL/SQLite
- Desktop .NET & Java applikationer
- REST Api
- En smule Node.js og MongoDB

Resten af listen kan du finde på mit CV. 

Hvis jeg skulle beskrive mig selv som programmør med få sætninger, ville det lyde således:

- Jeg arbejder proaktivt fremfor reaktivt
- Jeg sætter stor ære i at skrive ren og læsbar kode
- Ansvar og deadlines er ikke noget der skræmmer mig - tværtimod motivere det mig
- Nysgerrighed ligger i min natur. Jeg elsker at lære noget nyt!
- Jeg er ikke bange for at spørge, samtidig med at jeg er mere end villig til at hjælpe andre

Her er et link til min LinkedIn profil: https://dk.linkedin.com/in/kevinoerskov
Mit CV kan hentes her: 1563.CV - Kevin Ørskov.pdf

Så hvis du sidder som virksomhed i Esbjerg-omegn og mangler en ny og ivrig programmør, så tøv endelig ikke med at kontakte mig på kevin.2703 [@] hotmail.com eller 42 95 91 21. 
Du må også meget gerne smide et link til denne tråd rundt i dit netværk. Det ville jeg sætte stor pris på Yes

Med venlig hilsen,
Kevin Anders Ørskov

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Indlæg slettet igen...

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bumper lige tråden, for at få den frem igen Smile

Hvis der skulle sidde nogle virksomheder i trekantsområdet, som søger en ny og ivrig medarbejder, så hiv fat i mig. Så længe vi ikke snakker om Fyn/Aalborg/Tønder distance, så er jeg rimelig fleksibel!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)