Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop Navne.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

- Jeg har brug for hjælp til et eller flere gode navne til en webshop. (Webshoppen kommer til at sælge. Sweatshirts,Hatte,Kasketter,T-Shirts osv.)

Kan simpelthen ikke finde på nogle gode navne som IKKE er taget :/ er der nogle gode mennesker der kunne hjælpe lidt? det ville hjælpe ret meget faktisk :)

- Mvh Magnus P

Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Fra  Long Gone Shirts Skrevet kl. 21:09

Hej Magnus,

Er der noget overordnet tema på tøjet du sælger? 

Vh Andreas

Tilmeldt 19. Jan 16
Skrevet kl. 21:22

Hej Andreas,

- Ikke rigtigt :) Men har du nogle navne? dem søger jeg utrolig meget :P

Vh Magnus

Tilmeldt 13. Nov 15
Fra  Long Gone Shirts Skrevet kl. 21:24

Du bliver nok nødt til at forklare lidt mere om projektet inden jeg kan finde på et godt navn :) Er det dyre mærker, er der fokus på kvalitet, design, pris eller alle tre?

Tilmeldt 19. Jan 16
Skrevet kl. 21:27

Nu tager jeg en T-Shirt som eksempel, Jeg tænker fx en hvid t-shirt med et logo på, osv :) men fokuser selvfølgelig også på kvaliteten :) + Tænker også utrolig meget på designet :) - Tænker lidt jeg vil sælge t-shirts osv, som har med Gaming at gøre :) hvis du forstår

Tilmeldt 13. Nov 15
Fra  Long Gone Shirts Skrevet kl. 21:35

Det lyder meget fedt! Vil du lave dit eget brand eller sælge andres tøj? Er det målrettet et bestemt spil eller mere gaming generelt på tværs af platforme?

Tilmeldt 19. Jan 16
Skrevet kl. 21:38

Tænker mere gaming generalt, altså fx en trøje hvor der står "#GAMER" fx altså du ved. Har tænkt lidt på GamingClothes.. Men der er nogle der hedder det i .com domæne, og i dansk domæne er der nogen som hedder Gamingwear.. :(

- Det kunne også være hvis der ikke er nogen navne som er fede, at jeg skifter det til hvor det både er Gaming tøj osv. Men også Gaming Merchandise :)

Tilmeldt 13. Nov 15
Fra  Long Gone Shirts Skrevet kl. 21:44

Hmm ja okay... Den er sku svær lige at finde på, men jeg vil prøve at tænke lidt over det og komme tilbage med et godt eksempel. Det eneste eksempel jeg har nu er Headshot Clothing, en det er måske meget målrettet skydespil.

Tilmeldt 19. Jan 16
Skrevet kl. 21:46

Hmm, tænker også lidt selv. Men tak for din tid :) 

- God aften! Vh Magnus

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)