Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en partner, der er god til billeder/video

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg søger en partner til mit projekt.

I de seneste år er der dukket et utal af urmærker op i prislejet 800-1.500 kr., der slår sig på at sælge unisex ure. Jeg har det personligt sådan, at jeg ikke ønsker at gå med et ur, der også er tiltænkt kvinder. Det hænger ikke sammen. Det "eneste anerkendte smykke" til en mand skal være designet til mænd.

Derfor er jeg i færd med at lave et urmærke, der henvender sig udelukkende til mænd. Målgruppen er 20-35 årige mænd, der uddanner sig bogligt eller sidder i deres første job. Urene skal være af udmærket kvalitet og ligge i prislejet 1.000-1.200 kr. som udgangspunkt.

Mit første design er meget klassisk. Jeg har fået lavet prototyper og er i fuld gang med at lave en kickstarter kampagne, for at undgå at skulle lægge alle pengene selv fra start. Min vurdering er, at det er realistisk at opnå den ønskede funding.

Du må meget gerne have nogle af følgende egenskaber:

• Meget selvstændig
  • God til at tage billeder
  • God til at lave video
  • God til historiefortælling
  • God til at sælge
  • Udadvendt
  • Risikovillig

Hvis projektet begynder at omsætte for et pænt beløb, skal du være villig til at sætte studie på standby eller opsige dit job. Jeg har brug for en partner, der vil lige så meget, som jeg vil. Du skal helst bo inden for en radius af 50 km fra Århus.

Grunden til at jeg søger en partner er, at jeg vil sætte stor pris på bedre sparring, resultaterne vil komme væsentligt hurtigere og blive bedre. Jeg er helt sikkert i stand til at klare det okay på egen hånd, men en partner med kompetencer inden for ovenstående punkter, vil gøre det usandsynligt meget nemmere.

Jeg byder ind med følgende:

Jeg kunne nok komme på et par punkter mere, men målsætningen er alligevel at kunne ansætte folk til flere af punkterne, inden for en overskuelig fremtid.

Desuden er jeg 25 år, og er lige stoppet på en kandidat i økonomi, fordi jeg ønsker at være selvstændig for enhver pris, og en kandidat tilfører ikke yderligere værdi i det henseende.

Hvis der skulle være nogen interesserede, må I meget gerne skrive til mig på mslmsl@outlook.dk – så vil jeg også meget gerne fortælle mere om mig selv og projektet.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)