Jeg har et fotogalleri som også er en webshop hvor man kan bestille fotos. Men rigtig mange benytter galleriet blot til at se billederne da det er sportsbilleder fra store som små sportsbegivenheder. Se et galleri som f.eks. dette: http://www.arnason.dk/fodbold/superliga/oversigt.asp?ref=2750 Jeg har ingen erfaringer eller noget med sponsorer og webreklame da jeg ikke har ville have sådan noget på mit site. Men tror I jeg tager fejl, hvad hvis jeg på oversigten (som linket herover) indsatte en reklame pr. 20 foto eller siden der viser fotoet et logo under fotoet. Er der noget økonomi i sådan noget tror I f.eks. på det aktuelle link er det mange brøndbyfans der ser billederne kunne det være relevant at få en sponsor på gallerier med Brøndby IF f.eks. I hvad prisområde tror I jeg vil kunne forlange for sådan en sponsoraftale og hvor den ikke er afhængig af klik osv. men tidsbestemt. Vil helst undgå reklamer for mine besøgendes brugeroplevelse men jeg vil ikke før jeg har fået det udelukket at der ikke er nogen økonomisk fordel i det. Det kunne også være flere sponsorer f.eks. en for fodbold en anden for ishockey osv. Hvad har I af erfaringer enten med at sælge sponsorater eller hvis I selv tegner dem eller køber jeg til online reklame. Eller er det helt old-school og at man idag blot lave en sjov video der går viralt på facebook og sådan noget. /Magnus |
Reklamer/sponsor på webshop/galleri... for/imod og muligheder...
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)