Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import fra marrokko

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med planer om at starte en webshop med småmøbler og textiler fra marrokko. jeg tager selv ned og køber dem, men hvordan får jeg dem smartest og billigst med hjem. Kan jeg tage så meget som muligt med i flyveren, eller få nogen til at tage det med hjem i bil? hvad så med told???? og hvor meget skal man indkøbe for før det skal betale sig at bruge noget speditør firma.

Jeg håber nogen kan hjælpe en novice.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første skal du være importør registreret for at kunne importere lovligt.

Det er noget omstændeligt hvis du selv vil medbringe varerne, da det vil kræve at varen inden ankomst til Danmark er forud anmeldt hos skat.  Det er ikke nogen du umildbart vil kunne gøre, men du kan få en speditør til at forestå selve papirarbejdet.  Du kan prøve at kontakte  Fortoldningsbutikken. 

Har du mulighed for at tage varerne med hjem uden det koster dig overvægt i flyet er det jo den billiste løsning, selvom en speditør skal lave forud anmelde godset.  Hart du større mængder vil det kunne betale sig at få det sendt enten som bil, fly eller skib. 

Hilsen

Ravn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)