Hej Jeg er nystartende inden for webshops og har derfor forsøgt at få kontakter. GloNet TeleTronics har jeg snakket en del med. De har virksomheder i USA og UK. Added ham på msn og snakkede en del med ham. De virkede meget troværdige, men man ved jo aldrig. Er blevet snydt en del gange. Men han er villig til at sælge 1 vare som sample, så det er begrænset hvor meget han kan snyde mig
Så jeg ser ingen grund til ikke at forsøge sig, såfremt betaling med betalingskort er en mulighed. Betal med kort
Du er bedst beskyttet, hvis du bruger et betalingskort (Dankort, VISA-Dankort, Mastercard, Eurocard, American Express eller et andet betalings- eller kreditkort) når du handler på nettet. Hvis du betaler med kort kan du nemlig altid få pengene tilbage hvis:
sælger opkræver mere, end du er blevet oplyst om, at varen ville koste
varen ikke bliver leveret
du fortryder købet ved at undlade at modtage varen
der er hævet penge på din konto, uden du har givet lov
Kommer du ud for en af disse situationer, skal du først kontakte sælgeren for at få tilbageført pengene. Lykkes det ikke, kan du kontakte udstederen af det betalingsmiddel, du har anvendt og meddele, at du ønsker det beløb tilbageført, som du er uenig i. Banken eller betalingskortudstederen har så pligt til at sætte pengene ind på din konto igen. Hvis du overfører betalingen via homebanking gælder dette ikke.
Undre du dig slet ikke over at firmaet ikke oplyser nogle adresser på deres påståede kontorer i både USA, England og Spanien? Prøv lige en gang at spørge efter deres adresser samt EU-moms nr...... gad vide om du pludselig bliver en uinteresant kunde?
Hej Jeg er nystartende inden for webshops og har derfor forsøgt at få kontakter. GloNet TeleTronics har jeg snakket en del med. De har virksomheder i USA og UK. Added ham på msn og snakkede en del med ham. De virkede meget troværdige, men man ved jo aldrig. Er blevet snydt en del gange. Men han er villig til at sælge 1 vare som sample, så det er begrænset hvor meget han kan snyde mig
It have been brought to our attention that there are ongoing emails and advertisement postings which highlighted "Hardware Zone" as a guarantor or payment gateway. We like to clarify that all such claims are untrue and advise all buyers/sellers to avoid anyone whom claimed that "Hardware Zone" will be involved in the transaction.
- Avoid transactions involving overseas seller or buyer (or at your own risk) - Be vigilant if the other party request for pre-payment through �western union� and/or �paypal�. - www.hardwarezone.com and pHing.com DOES NOT provide any form of guarantee in any transaction. - www.hardwarezone.com DOES NOT cover any insurance/warranty/protection in any transaction found in the Marketplace.